شصت و هفتمین دوره تربیت مربی مهد قرآن در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 3832470
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

شصت و هفتمین دوره تربیت مربی مهد قرآن در شیراز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر اجرایی مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) از برگزاری شصت و هفتمین دوره تربیت مربی مهد قرآن و مراکز پیش دبستانی خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام قاسم مهیمنی، مدیر اجرایی مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) امروز، 13 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به استقبال گسترده خانواده‌های نوآموزان از طرح‌های آموزشی – قرآنی و ضرورت نیاز جامعه به تربیت دینی - قرآنی کودکان و همچنین نیاز این مؤسسه و سایر مراکزپیش دبستانی به مربیان مجرب و آموزش دیده با این شیوه، شصت و هفتمین دوره تربیت مربی قرآن در شهر مقدس شیراز برگزار می‌شود .
وی افزود: این دوره آموزشی به‌مدت یک هفته در قالب 40 ساعت آموزشی حضوری و 300 ساعت کارورزی برگزار می‌شود که افراد باید با پیشینه کاربا کودک، مدارک مرتبط و مسلط روخوانی قرآن باشند.
مدیر اجرایی مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 07136270348 و 07136270366 تماس حاصل كنند.
مهیمنی اضافه کرد: محتوای دوره آموزشی شامل روش تدریس روخوانی قرآن کودکان، حفظ قرآن همراه با مفاهیم کودکانه، آشنایی با ادبیات و حقوق کودک، مهارت‌های زندگی، شیوه‌های پرورش خلاقیت و ذوق هنری کودک و آشنای با مفاهیم اولیه قبل از دبستان است.
وی در پایان یادآور شد: تاکنون 66 دوره در استان‌های فارس، تهران، قم، بوشهر و هرمزگان برگزار شده که الحمدلله تعداد 3640 مربی آموزش دیده‌اند و از این تعداد، بیش از 3000 مربی در آموزشی کل کشور مشغول به فعالیت هستند.
انتهای پیام

captcha