نزول رحمت الهی در عرفه را دریابیم
کد خبر: 3834289
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

نزول رحمت الهی در عرفه را دریابیم

گروه اجتماعی ــ رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز عرفه، گفت: که اگر کسی در ماه رمضان آمرزیده نشد، تنها جایی که می‌تواند امید رحمت داشته باشد، همین روز عرفه است که باید این روز و ظرفیت را دریابیم.

به گزارش ایکنا از فارس، جواد قناعتی، رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس، امروز، 20 مردادماه در جشن سالروز تشکیل جهاددانشگاهی که در شیراز برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز عرفه گفت: در روایت‌ها آمده است که اگر کسی در ماه رمضان آمرزیده نشد، تنها جایی که می‌تواند امید رحمت داشته باشد، همین روز عرفه است که باید این روز و ظرفیت را دریابیم.

وی با یادآوری اینکه یکی از اعمال روز عرفه، قرائت زیارت عاشوراست، به فرازهایی از این زیارت اشاره کرد و گفت: این زیارت دو قسمت بیشتر ندارد، یک قسمت سلام به امام حسین(ع) و یارانش و قسمت دوم لعنت بر یزید و اصحاب کفر و از سوی دیگر نیز در روایت‌ها داریم که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا؛ پس مگر می‌شود که زیارت عاشورا فقط برای سال 61 هجری باشد و اگر غیر از این بود اصلاً انقلاب اسلامی به وجود نمی‌آمد.

قناعتی با بیان اینکه همواره نام مدافعان جبهه حق در طول تاریخ ماندگار مانده است، شهید حججی را یکی از آنان دانست و گفت: سئوال اینجاست که آیا نام قاتلین امام حسین(ع)، داعشی‌ها و بعثی‌ها در تاریخ ماندگار مانده است.

رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در ادامه سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین شده است، اشاره کرد و خواستار توجه همگان به این بیانیه شد.

وی از اقتدار ایران سخن گفت و ادامه داد: رژیم صهیونیستی که 6 روزه کل ارتش اعراب را شکست داد از یک گروه شبه نظامی شیعه واقعی به نام حزب‌الله لبنان شکست می‌خورد و شکست آنان را در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه و 6 روزه مشاهده کردیم و آیا چنین رژیمی که نتوانسته است در مقابل حزب‌‌الله بایستند می‌تواند جلوی ایران بایستد.

قناعتی با تأکید بر اینکه طبق آیات قرآن کریم پیروزی از آن مؤمنین است، به جریان توقیف نفتکش انگلیسی اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی انگلستان قویترین نیروی آن است اما در جریان این توقیف جرأت نکردند حتی یک گلوله هم شلیک کنند و از سوی دیگر آمریکا نیز آبرهام لینکن خود به خلیج فارس فرستاد و برای آن تبلیغات گسترده‌ای هم انجام داد اما ایرانی‌ها آن را مسخرده کردند و هیچ کاری جلو نبردند زیرا می‌دانند ایران روز به روز قدرتمندتر می‌شود‌.

رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس با بیان اینکه در عرصه امنیت امروز سرمان را با افتخار بالا گرفتیم، گفت: دشمن به دنبال این بود که جنگ‌ها را مرزهای ایران بکشاند اما امروز در دنیای سرخ پهلو گرفتیم و خودشان اذعان کردند ایران امپراطوری بزرگ را دوباره تشکیل داده است.

وی با تصریح اینکه امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا رو به اضمحلال و افول هستند، گفت: چند سال پیش همه دنیا گفتند اسد در سوریه باید برود اما ایران گفت باید بماند اما هدف اسد نبود؟ آنان می‌خواستند جنگ را به مرزهای ایران بکشاند تا مردم ایران امنیت و آرامش نداشته باشند و می‌خواستند جنگ را به داخل شهرهای ایران بکشانند و باید بدانیم که اگر جنگی در می‌گرفت تنها در مرزها نبود بلکه در درون شهرها باید سنگر می‌گرفتیم اما امروز مرز ایران به کنار سرزمین‌های اشغالی رسیده است به طوری که در مرز سوریه، لبنان و سرزمین‌های اشغالی پرچم جمهوری اسلامی همراه با عکس رهبر معظم انقلاب نصب شده است لذا صهیونیست‌ها متوجه هستند که با چه خطری روبه رو هستند.

قناعتی تأکید کرد: باید در راه حفظ انقلاب محکم و استوار باشیم و هر کسی در هر سنگری که قرار دارد تلاش کند تا تأثیرگذار باشد و وظایف خود را به خوبی انجام دهد و قطعاً وعده خدا برای پیروزی حق است.
انتهای پیام

captcha