افتتاح 40 پروژه طی هفته دولت در داراب
کد خبر: 3837399
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

افتتاح 40 پروژه طی هفته دولت در داراب

گروه سیاست و اقتصاد ـ همزمان با هفته دولت ۴۰ پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان با حضور استاندار فارس در داراب افتتاح شد.

به گزارش ایكنا از فارس، در دومین روز هفته دولت،‌ عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس به‌منظور افتتاح پروژه‌های این هفته امروز، 3 شهریورماه به شهرستان داراب سفر كرد.
در این سفر ۴۰ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف عمران شهری، راه، ورزش و جوانان، آبخیز داری، بهداشت و درمان و... به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم شهرستان داراب به بهره‌برداری رسید.
یكی از این پروژه‌ها افتتاح بند خاکی فتح‌آباد در شهرستان داراب بود. این بند خاکی با طول سرریز 70 متر، ارتفاع سرریز 9.2متر، شامل 23 هزار مترمکعب حجم خاکبرداری است که در سال 97 عملیات اجرایی آن آغاز شده است و با اعتبار 47 هزار میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.
همچنین پروژه آسفالت ۱۸۰هزار متر مربع از معابر شهرستان داراب همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار فارس به بهره‌برداری رسید.
علاوه بر این‌ها خانه جوان شهرستان داراب با 600 مترمربع زیربنا و اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال در دومین روز هفته دولت با حضور استاندار فارس افتتاح شد.
یادآور می‌شود، استاندار فارس در بدو ورود به شهرستان داراب با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام كرد.
انتهای پیام

captcha