شمیم خوش شهادت در فضای محرمی فارس پیچید
کد خبر: 3839983
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

شمیم خوش شهادت در فضای محرمی فارس پیچید

گروه اجتماعی ــ همزمان با ایام محرم‌الحرام، پیکر مطهر یک شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس به نام «حسن صادقی» وارد شیراز شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با ایام محرم‌الحرام، مراسم استقبال از پیكر مطهر شهید «حسن صادقی» یكی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس دقایقی پیش در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد.

سعید كوشكی، مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در حاشیه این مراسم گفت: شهید «حسن صادقی» فرزند محمد از شهدای دوران دفاع مقدس استان فارس جمعی ژاندرمری سابق(نیروی انتظامی) است که به تازگی توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در منطقه عملیاتی زبیدات تفحص شده است.

وی با بیان اینکه این شهید در سال 67 در عملیات تک دشمن به شهادت رسیده است، گفت: پیكر مطهر این شهید بزرگوار بعد از برگزاری مراسم استقبال به معراج شهدای استان فارس واقع در اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس منتقل می‌شود.

كوشكی با تصریح اینكه پیكر شهید در مراسم‌ دهه اول محرم جهت وداع عموم مردم شركت داده می‌شود، گفت: بعد از برگزاری مراسم‌ وداع، پیكر شهید صادقی در روز شنبه، 16 شهریورماه به زادگاهش یعنی شهرستان استهبان منتقل خواهد شد.

مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس همچنین زمان برگزاری مراسم خاكسپاری پیكر این شهید را روز یكشنبه، 17 شهریورماه اعلام كرد.

تشريح برنامه‌های شيراز

وی به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده برای پیكر این شهید در شیراز پرداخت و بیان كرد: مراسم شبی با شهید امشب، 13 شهریورماه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) واقع در بلوار پاسداران شیراز برگزار خواهد شد و مراسم زیارت عاشورا با حضور پیکر مطهر شهید حسن صادقی صبح روز پنجشنبه، 14 شهریورماه در دانشگاه مهدویت واقع در بلوار زند شیراز اجرا شده و بعد از آن هم مراسم شبی با شهید با حضور اقشار مختلف مردم در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان واقع در چهار راه غدیر برگزار می‌شود.

كوشكی گفت: علاوه بر این‌ها مراسم وداع با این شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در روز جمعه، 15 شهریورماه همراه با نماز جمعه در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) برگزار خواهد شد و سپس پیكر این شهید برای شركت در مراسم زیارت عاشورا به ستاد فرماندهی انتظامی استان منتقل می‌شود.

انتهای پیام

captcha