درخشش دانشجویان قرآنی فارس در المپیاد علمی كشور
کد خبر: 3840611
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

درخشش دانشجویان قرآنی فارس در المپیاد علمی كشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ۳ نفر از دانشجویان دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیراز در المپیاد علمی دانشجویان کل کشور در رشته الهیات و معارف اسلامی خوش درخشیدند.

به گزارش ایكنا از فارس، مرحله نهایی بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی با حضور یک هزار و ۲۴۹ نفر از دانشجویان سراسر كشور در هفته گذشته برگزار شد.

از میان 30 نفر رتبه برگزیده در این المپیاد كشوری، 9 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن كریم خوش درخشیدند كه 3 نفر از آنان از دانشجویان دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز به نام‌های زهرا حق‌نگه‌دار، زهرا حاتمی و ماندانا پرستنده خیال بودند.

بدین مناسبت، زینب روستایی، رئیس دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز نیز پیام تبریكی صادر كرد كه در آن آمده است: «خداوند را سپاس می‌گویم که بار دیگر شاهد موفقیت چشمگیر دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در المپیاد علمی دانشجویان کل کشور در الهیات و معارف اسلامی هستم.

بی‌شک دستیابی به سه رتبه برتر توسط دانشجویان دانشکده علوم قرآنی شیراز، به برکت قرآن کریم و حاصل تلاش این عزیزان و مجموعه بزرگ دانشگاه اعم از اساتید و کارکنان است؛ لذا این موفقیت درخشان را به دانشجویان عزیزم خانم‌ها زهرا حق‌نگهدار، زهرا حاتمی و ماندانا پرستنده خیال تبریک می‌گویم و هر آنچه را مایه سعادت ایشان در دنیا و آخرت است از درگاه الهی طلب می‌کنم».

انتهای پیام

captcha