اقدامات سازمان بهشت زهرا(س) در اربعین/ اعزام ۱۲۰ نیرو برای ارائه خدمات اسکان
کد خبر: 3843730
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
خال تشریح کرد:

اقدامات سازمان بهشت زهرا(س) در اربعین/ اعزام ۱۲۰ نیرو برای ارائه خدمات اسکان

گروه جامعه ــ مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به اقدامات این سازمان در راهپیمایی اربعین حسینی(ع)، از اعزام بیش از ۱۲۰ نیروی کارشناس برای ارائه خدمات اسکان به زائران اربعین خبر داد و گفت: گروه‌های تخصصی حدودا ۲۰ روز قبل از اربعین به کربلا و نجف اعزام می‌شوند و دو روز بعد از اتمام مراسم به کشور باز می‌گردند.

سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به اقدامات بهشت زهرا(س) در راهپیمایی اربعین حسینی(ع)، گفت: این سازمان مسئول کمیته اسکان ستاد اربعین حسینی(ع) شهرداری تهران در کربلاست. در حقیقت متولی کل مراسم اربعین شهرداری تهران معاونت خدمات شهری شهرداری تهران است که سازمان بهشت زهرا(س) در این مجموعه مسئولیت اسکان زائران را در دو شهر نجف و کربلا در این ایام به عهده خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰ نیروی کارشناس، متخصص و تأسیسات فنی در دو یا سه گروه اعزامی توسط سازمان بهشت زهرا(س) اعزام خواهند شد، گفت: این گروه‌ها کار برپایی چادر‌های اسکان زائران را انجام خواهند داد. همچنین گروه‌های تخصصی حدودا ۲۰ روز قبل از اربعین به کربلا و نجف اعزام خواهند شد و دو روز بعد از اتمام مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین جمع‌آوری و به کشور باز می‌گردند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، با اشاره به اقدامات ستاد اسکان اربعین شهرداری تهران گفت: بارگیری و انتقال تجهیزات، جانمایی و تشکیل ستاد اسکان، برپایی چادر‌ها و آغاز پذیرش زائر، انعکاس اخبار، ارائه خدمات بهداشتی، پذیرایی، نظافت و نصب آبگرمکن‌های سیار از جمله اقدامات جهادگرانه پرسنل بهشت زهرا(س) در مراسم اربعین امسال خواهد بود.

خال با تأکید بر اینکه اقدامات ستاد اسکان اربعین در کربلا و نجف در بالاترین کیفیت انجام می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم در گرامیداشت نام و یاد حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفای ایشان در این ایام موفق باشیم و بتوانیم در مجموعه شهرداری تهران که در رأس آن معاونت خدمات شهری شهرداری کار هماهنگی کلی و ریاست را بر عهده دارد، خدمات بسیار خوبی را ارائه دهیم.

انتهای پیام
captcha