راه‌اندازی پویش «زیارت اولی‌ها» میان كاركنان ناجا
کد خبر: 3844089
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
ديلم خبر داد:

راه‌اندازی پویش «زیارت اولی‌ها» میان كاركنان ناجا

گروه اجتماعی ــ رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی فارس از راه‌اندازی پویش «زیارت‌ اولی‌ها» در میان كاركنان این نیرو خبر داد و گفت: در این پویش به كسانی كه به زیارت عتبات عالیات، مشهد و یا قم مشرف نشده‌اند، برای زیارت كمك خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا دیلم، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی فارس بعدازظهر امروز، 31 شهریورماه در دیدار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با فرمانده ناجا فارس گفت: عقیدتی ـ سیاسی ناجا اقدامات متنوعی را در بحث زیارت انجام می‌دهد.
وی افزود: در این راستا عقیدتی ـ سیاسی ناجا، پویش زیارت اولی‌ها را راه‌اندازی كرده است كه در آن خانواده‌های كاركنانی كه تاكنون به زیارت عتبات عالیات، مشهد و قم مشرف نشده‌اند، را به این مكان‌های مقدس اعزام می‌كند.
دیلم با بیان اینكه نخستین كاروان استان فارس در تابستان جاری اعزام شدند، افزود: هزینه این پویش همگی از میان كاركنان جمع‌آوری می‌شود و هیچ پولی از سیستم در این راستا هزینه نمی‌شود.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: همچنین در دهه اول محرم، در تمام واحدهای نیروی انتظامی برنامه‌های سوگواری به‌صورت روزانه اجرا می‌شد.
وی به برپایی موكب ناجا در ایام اربعین در كربلا هم اشاره كرد و افزود: ناجا هم در مرز مهران و هم كربلا موكب برپا می‌كند كه در سال گذشته كاركنان نیروی انتظامی استان فارس 180 میلیون تومان در برپایی این موكب‌ها مشاركت كردند.
دیلم با اشاره به وقوع در اوایل سال جاری یادآور شد: علاوه بر این‌ها كاركنان نیروی انتظامی فارس نیز در كمك به سیل‌زدگان كشورمان 418 میلیون تومان كمك كردند.
انتهای پیام

captcha