3 بهمن؛ زمان برپایی هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3844245
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶

3 بهمن؛ زمان برپایی هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

گروه مسابقات ــ هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که طی سال‌های گذشته در اسفندماه برگزار می‌شد، امسال زودتر از موعد مقرر و در بهمن‌ماه همزمان در سراسر کشور برپا خواهد شد.

اعلام جزئیاتی از هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن / تغییر زمان آزمونبه گزارش ایکنا؛ آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم امسال نیز همچون سنوات قبل به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهار گروه و 15 رشته برگزار می‌شود.

جلسات مقدماتی و هماهنگی‌های اولیه برای برنامه‌ریزی این آزمون، که هجدهمین دور آن را شاهد خواهیم بود، طی روزهای گذشته برگزار شد و زمان دقیق برگزاری آن نیز مشخص شده است.

بر همین اساس، هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت روز پنجشنبه، سوم بهمن‌ماه، برگزار می‌شود. سال گذشته این آزمون اسفندماه برپا شد. همچنین بر اساس اطلاعات خبرنگار ایکنا زمان ثبت‌نام این آزمون اواخر آبان‌ماه خواهد بود.

در هجدهمین دوره آزمون علاوه بر مشارکت دستگاه‌هایی همچون آموزش و پرورش، سازمان اوقاف و امور خیریه و شبکه قرآن و معارف سیما، تلاش شده است تا مشارکت و همکاری دستگاه‌های دیگر همچون ‌ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، دانشگاه پیام نور و دانشگاه فرهنگیان نیز جلب شود.

مسئولان برگزارکننده آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، اعلام جزئیات بیشتر این آزمون اعم از زمان‌بندی مراحل مختلف و نیز جزئیات رشته‌ها را به روزهای آینده موکول کرده‌اند.

انتهای پیام 

captcha