هفته قرآن و عترت استان اصفهان در دی ماه برگزار می‌شود
کد خبر: 3846827
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

هفته قرآن و عترت استان اصفهان در دی ماه برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: قرار است هفته قرآن و عترت استان اصفهان به منظور توسعه و ترویج فرهنگ معارف قرآن و عترت(علیهم السلام) در دی ماه برگزار شود.

هفته قرآن و عترت استان اصفهان در دی ماه برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام ابوالفضل یعقوبی در جلسه روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان گفت: قرار است هفته قرآن و عترت استان اصفهان به منظور توسعه و ترویج فرهنگ معارف قرآن و عترت(ع) و شناسایی فعالان قرآنی در زمینه‌های فرهنگی هنری در دی ماه برگزار شود.

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه امسال هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت پنج شنبه سوم بهمن برگزار خواهد شد، افزود: آزمون الکترونیکی قرآن و عترت نیز ۲۵ و ۲۶ دی ماه برگزار می‌شود و هیچ محدودیت جنسی و سنی در این آزمون‌ها نخواهیم داشت.

وی برگزاری آزمون قرآنی را روشی برای جذب بودجه قرآنی دانست و خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت از ۱۲ آبان تا ۱۲ آذر بوده و حداقل نمره قبولی در آزمون کتبی ۷۰ و در آزمون الکترونیکی ۸۰ در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha