برگزاری گردهمایی سازمان‎های مردم‌نهاد غرب کشور در لرستان
کد خبر: 3848755
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

برگزاری گردهمایی سازمان‎های مردم‌نهاد غرب کشور در لرستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به ششمین گردهمایی سازمان‎های مردم‌نهاد غرب کشور به میزبانی لرستان در خرم‌آباد، گفت: این گردهمایی از ۹ تا ۱۲ آبان امسال با حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور برگزار می‎شود.

گردهمایی سازمان‎های مردم نهاد غرب کشور در لرستان برگزار می‏‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، ناهید پرویزپور، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، امروز، چهارشنبه، هفدهم مهر در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ششمین گردهمایی سازمان‌های مردم نهاد غرب کشور، اظهار کرد: لرستان نهم تا ۱۲ آبان‌ماه میزبان حدود ۱۷۵ فعال مردم‌نهاد به‌ویژه در حوزه‌های بانوان و اجتماعی است.

وی با ذکر این مطلب که گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد غرب کشور با هدف افزایش توانمندسازی زنان با حضور معصومه ابتکار در خرم‌آباد برگزار خواهد شد، ادامه داد: فعالان سازمان‌های مردم نهاد به‌ویژه در حوزه بانوان از استان‌هایی مانند کرمانشاه، همدان، ایلام در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

پرویزپور با ذکر این مطلب که از هر استان ۳۰ نفر شرکت خواهند کرد، ادامه داد: تعامل با سازمان‌های مردم نهاد و همکاری آنان با دولت و توانمندسازی بانوان و سازمان‌های مردم نهاد که در حوزه بانوان فعالیت دارند از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به این‌که این رویداد در طول چهار روز و با محتوای شش کارگاه در هتل شاپورخواست برگزار می‌شود، بیان کرد: آموزش‌های تخصصی طرح‌نویسی و بودجه‌ریزی و تجهیز منابع مالی سازمان‌های مردم نهاد، و تأکید بر اجرای طرح‌های مشترک از دیگر اهداف برگزاری این برنامه است.

وی با ذکر این مطلب که افتتاحیه این گردهمایی نهم آبان‌ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف به توانمندسازی زنان کمک کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان به تشکیل کمیته‌های گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد غرب کشور به میزبانی لرستان اشاره کرد و گفت: کمیته امنیتی و ایمنی، کمیته اسکان، کمیته پذیرایی و کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی و مستندسازی تشکیل شده است.

پرویزپور بر لزوم معرفی جاذبه‌های گردشگری به اعضای شرکت‌کننده در همایش تأکید کرد و افزود: رسانه‌ها در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه کمک کنند.

انتهای پیام
captcha