ارسال ۳۰ اثر به سوگواره شعر «مَحرم و مُحرم»
کد خبر: 3851670
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

ارسال ۳۰ اثر به سوگواره شعر «مَحرم و مُحرم»

گروه فرهنگی ــ با فراخوان سوگواره شعر «مَحرم و مُحرم» ۳۰ اثر از شاعران لرستان به دبیرخانه سوگواره ارسال شد که از بین آن‌ها چهار اثر برگزیده شد.

ارسال 30 اثر به سوگواره شعر «مَحرم و مُحرم»/معرفی منتخبانامین آزادبخت، مدیر مرکز تخصصی فرهنگ و ادبیات بومی جهاددانشگاهی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از معرفی منتخبان سوگواره «مَحرم و مُحرم» در بخش شعر خبرداد و گفت: با فراخوان این سوگواره استانی که در دو بخش شعر و عکس برگزار شد، 30 اثر از شاعران لرستانی به بخش شعر سوگواره ارسال شد.

وی با بیان این‌که بنا بر رای هیئت داوران جشنواره متشکل‌از رامین جانی‎پور و عابد میرزائیان چگنی، از بین آثار ارسالی شاعران، شعر اسد فرهمند، رمضان پرورده، اسد آزادبخت و حسین میرزائیان به‌عنوان منتخبان معرفی شدند، افزود: اختتامیه این سوگواره شعر و عکس مَحرم و مُحرم چهارم آبان‌ماه امسال در سالن اجتماعات دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی لرستان برگزار خواهد شد.

یادآور می‌‏شود، در بخش عکس نیز پس‌از بررسی و داوری آثار ارسالی توسط امین ازادبخت و رحمان گودرزی، مهدی گودرزی اول، متین میرزاوند دوم و مهزیار مهدی‌پور رتبه سوم را به خود اختصاص داد و آثار فاطمه رجبی، دلارام فطرس، عارفه سپهوند، سامان جعفری، متین میرزاوند، عرفان کشوری، مهزیار مهدی‌پور و مهدی گودرزی در بخش نمایشگاه ارائه خواهند شد‌.

انتهای پیام
captcha