رقابت‌های برترین بانوان قرآنی دانشگاه‌های كشور پایان یافت
کد خبر: 3861856
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸

رقابت‌های برترین بانوان قرآنی دانشگاه‌های كشور پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسابقات بخش بانوان در بخش شفاهی سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان كشور پایان یافت.

به گزارش ایكنا از فارس، بعد از دو روز رقابت برترین بانوان قرآنی دانشگاه‌های كشور در رشته‌های شفاهی سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان در شیراز، این مسابقات دقایقی پیش پایان یافت.
مسابقات رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ 10 جزء و 20 جزء روز گذشته در محل هتل پارس برگزار شد و صبح امروز، 13 آذرماه مسابقات رشته دعا و مناجات‌خوانی و فینال قرائت تحقیق و حفظ كل و عصر امروز نیز مسابقات رشته قرائت ترتیل و حفظ 5 جزء برگزار شد.
در رشته دعا و مناجات‌خوانی 13 نفر، رشته قرائت ترتیل 13 نفر، حفظ كل 14 نفر و حفظ 5 جزء 15 نفر و فینال قرائت تحقیق 5 نفر امروز حضور داشته و به رقابت پرداختند.
در رشته دعا و مناجات‌خوانی رحیمه سادات حسینی از پیام‌نور، زهرا پورسلطانی از وزارت علوم، زینب روشن‌فرد از وزارت علوم، اعظم امینی‌نژاد از پیام‌نور، معصومه رستمی تبار از علمی ـ كاربردی، بتول مهدی‌پور از علوم و معارف، فاطمه قاسمی‌كیا از وزارت بهداشت، زهرا غلامی از وزارت بهداشت، سمیه اسماعیلیان از علمی ـ كاربردی، آسیه اكملی از وزارت بهداشت، ندا فدایی تهرانی از پیام‌نور، فاطمه محمد حسینی از علمی ـ كاربردی،‌ فاطمه بهادری بزچلوئی از فرهنگیان به رقابت پرداختند و مرضیه سادات موسوی وزارت علوم و فاطمه حسنوند از فرهنگیان نیز در این رشته غائب بودند.
در رشته قرائت تحقیق كه روز گذشته برگزار شده بود، 5 نفر به‌نام زهرا پورطهماسب از وزارت علوم، لیلا دورقی احمدی از وزارت علوم، حمیده كوهی از آزاد اسلامی، زهرا مهوشیان از وزارت علوم و مونا محمدزاده از وزارت بهداشت به مرحله فینال راه یافتند كه ظهر امروز نیز مسابقات بخش فینال این رشته برگزار شد.
در رشته حفظ كل نیز سمیه بیاتی از علمی ـ كاربردی، فاطمه اسفندمز از آزاد اسلامی، فرزانه جعفریان از پیام‌نور، مهدیه ابوالحسنی از وزارت بهداشت، آمنه سادات اعتصامی از پیام‌نور، زهرا صدرجهانی از آزاد اسلامی، سعیده سلطانی از آزاد اسلامی، لیلا حیدری از علوم و معارف، فاطمه قلی‌زاده جوریابی از فرهنگیان، زهرا سلطانی پورعلی مشیری از وزارت علوم، سمانه سادات خان‌دوستی از وزارت علوم، فاطمه عابدینی از وزارت بهداشت، مینا چشم‌سبز از پیام‌نور و رقیه رضایی از وزارت علوم به رقابت پرداختند و ریحانه گودرزی از وزارت بهداشت و مهدیه سادات طباطبایی حسن‌آبادی از فرهنگیان نیز غائب این رشته بودند.
در رشته حفظ 5 جزء مرجان میرحسینی از وزارت بهداشت، فاطمه اسلامی از آزاد اسلامی، الهه سرافرازی از آزاد اسلامی، لیلا برادران از علمی ـ كاربردی، افسانه آذرمون از پیام‌نور، سكینه یزدانی از فنی و حرفه‌ای، سیده آمنه فاضلی از وزارت بهداشت، لطیفه ملك محمدی از وزارت علوم، ساناز ارچندانی از پیام‌نور، فاطمه كلایی‌نژاد از وزارت علوم، نرگس دهقانی از وزارت علوم، عایشه رحیمی‌زاده از فرهنگیان، سكینه منصوری محمودآبادی از علوم و معارف قرآنی، غزاله جعفری از پیام‌نور و فاطمه یوسفی‌تبار از وزارت علوم به رقابت پرداختند و سارا خالوئی از فرهنگیان، سمیرا افتخاری از علمی ـ كاربردی، محبوبه امینی از آزاد اسلامی و سعیده مقدم از علمی ـ كاربردی نیز در این رشته غائب بودند.
حاضران رشته قرائت ترتیل نیز ندا مرادی از وزارت علوم، مریم محمدی كشوری از وزارت علوم، الناز همتی از وزارت بهداشت، ام‌البنین طالبی از پیام‌نور، كبری احمدزاده رویندریق از علمی ـ كاربردی، شیما احمدی از پیام‌نور، هاجر مهرعلیان از علوم و معارف قرآنی، زینب ضیاءدوست از وزارت علوم، اكرم دژبان از آزاد اسلامی، خدیجه فتحی از وزارت بهداشت،‌ مهدیه سلیمی حجت‌آبادی از فرهنگیان، رقیه پهلم عباسی از علمی ـ كاربردی و تكتم عیاری از وزارت بهداشت بودند و فاطمه نامداری از آزاد اسلامی، شیما داوودپور از فنی و حرفه‌ای، منیره ثابتی‌نیا از فرهنگیان، مریم جان‌نثاری از آزاد اسلامی و فاطمه عاشوری از خوزستان غائبان این رشته بودند.
این مسابقات مانند هر مسابقه دیگری دارای معترضانی از میان متسابقان بودند كه به نتیجه داوری اعتراض داشتند و البته كسانی هم بودند كه رضایت كامل داشتند و برخی دیگر نیز به دنبال رفع اشكالات خود بودند.
طبق اذعان داوران سطح مرتلان قرآن خوب بود و سطح متسابقان دعا و مناجات‌خوانی نیز بسیار خوب و در حد مسابقات اوقاف بود. همچنین داوران رشته حفظ نیز از سطح حافظان كل قرآن راضی بودند.
فردا نیز بناست كه مراسم اختتامیه این مسابقات ساعت 9 صبح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شود كه در آن از برگزیدگان بخش شفاهی در دو بخش بانوان و آقایان تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha