شهادت سردار سلیمانی باعث وحدت امت شد
کد خبر: 3870092
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

شهادت سردار سلیمانی باعث وحدت امت شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث وحدت امت حول محور ولایت شد، افزود: وحدت و انسجامی را که به برکت خون ایشان به وجود آمد، سلاحی مهم برای نابودی استکبار جهانی می‌دانیم.

شهادت سردار سلیمانی باعث وحدت امت شد

حجت‌الاسلام احمد سالک‌ کاشانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان، با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر اساس آموزه‌های دینی، شخصیت‌های خدمتگزار زیادی مانند شهدا را در دامان خود تربیت کرد، چرا که شهادت امری پذیرفته شده بر اساس اصول اعتقادی تشیع است.

وی افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث وحدت امت حول محور ولایت شد. ما این وحدت و انسجامی را که به برکت خون ایشان به وجود آمد، سلاحی مهم برای نابودی استکبار جهانی می‌دانیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پیام منطقه‌ای شهادت سردار سلیمانی این است که اگر دشمن فکر می‌کند مقاومت با شهادت خاموش می‌شود، بداند که چنین چیزی امکان ندارد. مقاومت در منطقه با روحیه و انگیزه بالاتری برای انتقام خون این شهید ادامه خواهد یافت، بنابراین اسرائیل نمی‌تواند آسوده باشد، حتی نظامیان آمریکایی با مصوبه سه فوریتی مجلس، از این به بعد در فضای بسیار ناآرامی به سر خواهند برد.

انتقام سختی خواهیم گرفت

حجت‌الاسلام سالک کاشانی ادامه داد: پیام بعدی خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا و سران سلطه جهانی است که تلاش کردند میان ایران و عراق اختلاف ایجاد کنند، و نفوذ و قدرت ایران را در عراق و دیگر کشورهای اسلامی کاهش دهند و اختلاف را به نبردهای منطقه‌ای تبدیل کنند. بر همین اساس، جنگ نیابتی داعش را به راه انداختند، ولی سردار سلیمانی پایان‌دهنده به این نیات شوم سران سلطه جهانی بود و این پیام خطاب به آنهاست که بدانند بعد از این آرامشی نخواهند داشت و ما ان‌شاءالله انتقام سختی از آنها خواهیم گرفت. در واقع مسئولان نظام با پختگی، عزمی راسخ و رعایت زمان و مکان مناسب برای گرفتن انتقام اقدام خواهند کرد.

وی بیان کرد: مصوبه پایتختی فلسطین در قدس شریف که بنده طراح آن بودم، با حضور 290 نماینده حاضر در مجلس دهم، دو فوریت آن یک‌جا رأی آورد و دیروز بعد از چهل سال و ده دوره از مجلس، اولین باری بود که مصوبه‌ای سه فوریتی علیه آمریکا بر اساس انتقام سخت شکل گرفت و با حضور اعضای شورای نگهبان تأیید شد که امیدواریم دولت بتواند آن را اجرایی کند.

انتهای پیام
captcha