انکار ملت فلسطین با تصویب طرح معامله قرن
کد خبر: 3875402
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
یادداشت/

انکار ملت فلسطین با تصویب طرح معامله قرن

کانون خبرنگاران نبأ ــ استکبار جهانى و در رأس آنها آمریکای جنایتکار می‌خواهند منطقه را سرگرم و مشغول به خود کنند تا رژیم غاصب صهیونیستى نفَس راحتى بکشد؛ اینها می‌خواهند مسئله‌ فلسطین را به فراموشى سپرده شود و به همین دلیل وجود یک ملّت را انکار می‌کنند.

نقشه‌ شوم آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با تصویب طرح ظالمانه‌ای موسوم به معامله قرن که در آن پیشنهاد صلح بین رژیم منحوس اسرائیل و ملت ستم دیده و مظلوم فلسطین با القای هدف فریبکارانه و خبیثانه حل و فصل منازعه بین ملت فلسطین و رژیم غاصب صهیونیستی از سوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده مطرح شده، طرح خبیثانه‌ای است به ابتکار جرد کوشنر، مشاور ارشد آمریکا که براساس این طرح، رژیم غاصب صهیونیستی به ازای دریافت امتیازهایی فراتر از تعهدات قبلی سازمان آزادی‌بخش فلسطین و قطعنامه‌های شورای امنیت و الحاق بخش‌هایی از مناطق اشغال‌شده به خاک خود، با تشکیل دولت مستقل فلسطینی موافقت می‌کند، به عبارتی می‌توان گفت این طرح جنایتکارانه برای بحران خاورمیانه پی‌ریزی شده است که به عنوان معامله قرن نامگذاری کردند.

چنانچه به هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب در سه سال گذشته توجه کنیم به‌خوبی در می‌یابیم که «استکبار جهانى و در رأس آنها آمریکای جنایتکار می‌خواهند منطقه را سرگرم و مشغول به خود کنند تا رژیم غاصب صهیونیستى نفَس راحتى بکشد؛ این‌ها می‌خواهند مسئله‌ فلسطین را به فراموشى سپرده شود و به همین دلیل وجود یک ملّت را انکار می‌کنند.

بر همگان واضح و مبرهن است که شیطان بزرگ با رونمایی از این طرح ظالمانه، بی‌شک دچار خطای تاریخی و راهبردی خواهد شد، استکبار جهانی اشغال فلسطین را به عنوان بخش اصلی پروژه شکست خورده ۷۰ ساله صهیونیست‌ها در منطقه دنبال می‌کند.

آمریکای منفور و جنایتکار بداند که تقسیم و تکه تکه کردن سرزمین فلسطین، ممانعت از حق بازگشت آوارگان فلسطینی به وطن خود و خلع سلاح مقاومت و دیگر مفاد این معامله خلاف عقل، منطق، قواعد و قطعنامه‌های بین‌المللی و مغایر با منشور سازمان ملل متحد است.

آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با طرح فریب قرن می‌خواهند قبله اول مسلمانان را تقسیم و به یهودی‌ها بدهند و فلسطینی‌ها را اخراج و قدس شریف را از دست مسلمانان بیرون آورند. اما کور خواندند!! این طرح منحوس آمریکایی ـ صهیونیستی به حول و قوه الهی شکست خواهد خورد و قطعا یهودی‌سازی فلسطین اتفاق نمی‌افتد.

و اما تکلیف امت اسلام این است که نباید در برابر این جنایت‌ها و چنین طرح‌های یک طرفه‌ای ساکت بمانند. همان‌طور که امت اسلام برای نابود کردن داعش متحد شدند حتماً م‌بایست برای کمک به مردم ستم دیده فلسطین متحد شوند و رژیم غاصب صهیونیستی را از صحنه روزگار محو کنند.

هرچقدر آمریکایی‌ها برای تکه تکه کردن فلسطین و نابودی جبهه مقاومت هزینه‌های هنگفت انجام دهند اما بدانند که با این اقدامات خبیثانه اقتدار، اتحاد و مقاومت مردم مسلمان جهان محکم‌تر خواهد شد و بی‌شک آزادی سرزمین فلسطین و قدس شریف از شر اشغالگران رژیم صهیونیستی به زودی اتقاق می‌افتد، ان شاءلله.

حسین عبدالعزیزی

انتهای پیام
captcha