22 بهمن، میراث انحصاری هیچ جناح و جریانی نیست
کد خبر: 3877729
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
آیت‌الله هادوی تهرانی:

22 بهمن، میراث انحصاری هیچ جناح و جریانی نیست

آیت‌الله هادوی تهرانی در پیامی به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن، بر حضور پرشور مردم تأکید کرد و گفت: بیست و دوم بهمن میراث انحصاری هیچ جناح و جریانی نیست و نباید به نفع یک گروه خاص مصادره شود.

استاد حوزهبه گزارش ایکنا، پیام آیت‌الله هادوی تهرانی به مناسبت یوم الله 22 بهمن به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَىٰ بِآيَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَكِّرْهُم بِأَيَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَآيَاتٍ لِّكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ
ﻭ ﻫﻤﺎﻧﺎ ﻣﻮسی ﺭﺍ ﺑﺎ ﻧﺸﺎﻧﻪ‌ﻫﺎی ﺧﻮﺩ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻳﻢ [ﻭ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻭﺣﻲ ﻛﺮﺩﻳﻢ] ﻛﻪ ﻗﻮم ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺗﺎﺭﻳکیﻫﺎ ﺑﻪ ﺳﻮی ﺭﻭﺷﻨﺎیی ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺁﻭﺭ ﻭ ﺭﻭﺯﻫﺎی ﺧﺪﺍ ﺭﺍ [ﻛﻪ ﺭﻭﺯﻫﺎی ﺭﺣﻤﺖ، ﻋﺬﺍﺏ، ﭘﻴﺮﻭﺯﻱ ﻭ ﺷﻜﺴﺖ ﺍﺳﺖ] ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﻳﺎﺩﺁﻭﺭﻱ ﻛﻦ، ﺑی ﺗﺮﺩﻳﺪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎی ﺧﺪﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﻫﺮ ﺷﻜﻴﺒﺎی ﺳﭙﺎﺱﮔﺰﺍﺭی ﻧﺸﺎﻧﻪ‌ﻫﺎیی [ﺍﺯ ﺗﻮﺣﻴﺪ، ﺭﺑﻮﺑﻴّﺖ ﻭ ﻗﺪﺭﺕ ﺧﺪﺍ] ﺍﺳﺖ. (ابراهیم، 5)
بیست و دوم بهمن، یوم‌الله خروج ایران از ظلمات ستم شاهی به نور جمهوری اسلامی، فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی از سوی تمام جناح‌ها و جریان‌های سیاسی بلکه تمام اقوام و طوائف ایرانی است.
تقارن این یوم‌الله با اربعین شهادت عارف بی‌ادعا و سالک بی‌تسبیح و رداء، سردار سرافراز اسلام سپهبد قاسم سلیمانی که به گفته رهبر معظم انقلاب (دام ظله) شخصیتی انقلابی و فراجناحی بود، تلنگری ربّانی و سروش الهی است که بیست و دوم بهمن میراث انحصاری هیچ جناح و جریانی نیست و نباید در شعارها و سخنرانی‌ها، این روز به نفع یک گروه خاص مصادره شود. این کج‌راهه خطایی نابخشودنی و گناهی بزرگ و ظلمی عظیم در حق مردم ایران و تمام آزادگان جهان است که چشم امید به این انقلاب دارند.
صفوف دشمن‌شکن و وحدت‌آفرین مردم دین باور ایران اسلامی در این روز مبارک بار دیگر توطئه‌های استکبار جهانی و دسیسه‌های شیاطین جن و انس را در شکستن ابهّت این انفجار نور نقش بر آب خواهد کرد. ان شاء الله
مهدی هادوی تهرانی
20 بهمن 1398
قم آشیانه آل محمد علیهم السلام
انتهای پیام
captcha