دوره آموزش فضای مجازی برای هزار مبلغ برگزار می‌شود
کد خبر: 3879271
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷

دوره آموزش فضای مجازی برای هزار مبلغ برگزار می‌شود

مدیر اطلاع‌رسانی و رسانه حوزه‌های علمیه گفت: هزار مبلغ در قم و مشهد تحت آموزش‌های فضای مجازی قرار خواهند گرفت. 

دوره آموزش فضای مجازی برای هزار مبلغ برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، امروز، 27 بهمن در دیدار دبیر شورای عالی فضای مجازی با آیت‌الله اعرافی که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، بیان  کرد: اگر ما قصد اخلاص کنیم، در فضای مجازی نیز می‌توانیم با افکار شیطانی مقابله کنیم.

وی افزود: کارگاه‌های سواد رسانه در قم و شهرستان‌ها به صورت جدی انجام شده  و در مدارسی که جزء سنتی‌ترین مدارس بودند، این دوره‌ها برگزار شد که با استقبال پرشور طلاب مواجه شد.

مدیر اطلاع‌رسانی و رسانه حوزه‌های علمیه گفت: رفته رفته کار به جایی رسید که ما 170 نفر را در کشورهای منطقه آموزش دادیم و امروز فقر استاد داریم و تقاضا بسیار است و 11 دوره تاکنون برگزار شده است.
برته یادآور شد: هزار نفر مبلغ در قم و مشهد تحت آموزش‌های فضای مجازی قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد: در حوزه نظری هم ما دو بحث فقهی معظم را دامن زدیم که یکی از آن‌ها با زعامت آیت‌الله‌العظمی سبحانی و دیگری در مرکز فقهی ائمه اطهار‌(ع) انجام شده که در فضای نظری با تولید دانش مواجه شدیم.
مدیر اطلاع‌رسانی و رسانه حوزه‌های علمیه تصریح کرد: در این زمینه دو نظریه وجود داشت، یکی اینکه ما کلا این کار را کنار بگذاریم، چون برای بیگانه است. اما دیدیم که از این ابزارها می‌توان استفاده کرد. ما کار خود را در فضای یوتیوب و فیس‌بوک آغاز کردیم و این‌ها وابسته به هیچ جا نیستند و به صورت مستقل عمل کرده‌اند.
برته اضافه کرد: محتواها و سرفصل‌ها تقریباً نهایی شده و اقدامات نهایی آن با مشورت متخصصین در حال انجام است.
انتهای پیام
captcha