بیعت شاهزاده مخالف بن سلمان با برادر پادشاه عربستان
کد خبر: 3884491
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳

بیعت شاهزاده مخالف بن سلمان با برادر پادشاه عربستان

خالد بن فرحان، شاهزاده مخالف با ولیعهد عربستان در توئیتر خود اعلام کرد برای پادشاهی با برادر ملک سلمان، پادشاه این کشور بیعت می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ احمد بن فرحان، شاهزاده سعودی که در لندن اقامت دارد، در صفحه توئیتر خود در بیانیه‌ای اعلام کرد که با برادر ملک سلمان، برای جانشینی پادشاه عربستان بیعت می‌کند.
 
 وی در این توئیت نوشت: این پیام تمام خاندان آل سعود است که از سفر به خارج از کشور منع شده‌اند. سرکوب و بازداشت این افراد برای جلوگیری از ابراز مخالفت آنها با سیاست‌های ملک سلمان انجام شده که با انتصاب فردی نالایق به مقام ولیعهدی، جایگاه سرزمین حرمین شریفین را به خطر انداخته است.

وی در ادامه این توئیت آورده است: با احمد بن عبدالعزیز به عنوان پادشاه عربستان بیعت می‌کنیم.

یادآور می‌شود، برخی روزنامه‌های آمریکایی روز شنبه از دستگیری چند تن از شاهزادگان سعودی به دستور بن سلمان خبر داده بودند. احمد بن عبدالعزیز برادر پادشاه عربستان و محمد بن نایف که هر دو پیش از بن سلمان، مدتی ولیعهد عربستان بودند، از جمله این افراد هستند.  
 
به نوشته میدل ایست آی، به احمد بن عبدالعزیز که آخرین برادر زنده ملک سلمان است، پیش از بازداشتش در روز جمعه گذشته برای آخرین بار فرصت داده شد که به حمایت از محمد بن سلمان بپیوندد، اما بر اساس اعلام منابع آگاه، وی از این کار سر باز زد.
انتهای پیام
captcha