طلاب جهادی در کنار جهادگران عرصه سلامت باعث افتخار شدند
کد خبر: 3888708
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
آیت‌الله حسینی بوشهری:

طلاب جهادی در کنار جهادگران عرصه سلامت باعث افتخار شدند

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با تأکید بر اینکه همگان در نیمه شعبان دست به دعا برداریم و برای رفع و دفع کرونا دعا کنیم، تصریح کرد: پزشکان و پرستاران محترم خستگی‌ناپذیر در تلاش هستند تا این مسئولیت خطیر و سترگ را به سرانجام برسانند. در کنار آنها، طلاب جهادی ثابت کردند که حضورشان امروز باعث افتخار حوزه و روحانیت است و بزرگ زرینی در کارنامه درخشان روحانیت در تاریخ ثبت و ضبط شد.

طلاب جهادی سلامت باعث افتخار روحانیت شدند / تضرع به درگاه خدا در نیمه شعبانبه گزارش ایکنا، آیت‌الله حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، در پیامی تصویری از مردم خواست در نیمه شعبان دست به دعا بردارند تا به برکت وجود مقدس امام زمان(عج)، کادر درمانی در این رسالت موفق شوند.

متن پیام تصویری به این شرح است:

بسمه تعالی

همگان توجه داریم که شرایط امروز کشور شرایط بسیار حساسی است و ایجاب می‌کند همگان دست به دست هم بدهیم تا به فضل و عنایت الهی این بلیه‌ای را که نه تنها در ایران بلکه در بیش از 200 کشور به وجود آمده مرتفع شود؛ حقیقتاً این موارد که پیش می‌آید معلوم می‌شود همدلی‌ها و همراهی‌ها و با هم بودن‌ها چه نقش تأثیرگذاری دارند. کادر درمانی ما و مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی فعالانه و پرتلاش به کار پزشکی می‌پردازند؛ پزشکان و پرستاران محترم خستگی‌ناپذیر در تلاش هستند تا این مسئولیت خطیر و سترگ را به سرانجام برسانند. تیم پزشکی قم و سایر استان‌ها کار بسیار بزرگی انجام دادند و امیدواریم هر چه زودتر شاهد نتایج تلاش زحمات آنان باشیم و این ویروس ریشه‌کن شود.

نکته دیگر بنده این است که باز از کادر درمانی کشور به خصوص علوم پزشکی قم تقدیر و تشکر کنم، زیرا فرصتی ایجاد کردند تا طلاب جهادی حوزه که روزی در کنار درس و بحث خود در جبهه‌ها حضور یافتند و از کشور دفاع کردند، امروز هم به کمک پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بپردازند و در صحنه حضور جدی داشته باشند. ما از این همکاری بسیار خوب و ارزشمند و هماهنگ حقیقتا تقدیر و تشکر می‌کنیم؛ طلاب جهادی ثابت کردند که حضورشان امروز باعث افتخار حوزه و روحانیت است و بزرگ زرینی در کارنامه درخشان روحانیت در تاریخ ثبت و ضبط شد؛ من صمیمانه از مسئولان محترم ستادی که به این منظور تشکیل شده همچنین از پزشکان و پرستاران و طلاب عزیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

دین ما دین عقلانیت است و ما در کنار توصیه‌های پزشکی که مردم ما امروز رعایت کرده و در خانه می‌مانند تا دیگران و خودشان آسیب نبینند گنجینه گران‌بهایی به نام دعا داریم؛ نیمه شعبان را پیش رو داریم و در نیمه شعبان دست به دعا برداریم تا به برکت وجود مقدس امام زمان، این دعاها اثر کند و کادر درمانی ما در این رسالت موفق شوند.

امیدوارم کسانی که نَفَس گرمی دارند با راز و نیاز و دعا گره‌گشایی کنند و قطعاً خداوند متعال به برکت وجود اهل بیت(ع) و وجود قدسی حضرت بقیةالله(عج) به این ملت و همه مردم جهان عنایت خواهد کرد و این مشکلی که حیرت و سرگردانی برای کل جهان ایجاد کرده برطرف خواهد شد.

انتهای پیام
captcha