قدردانی آیت‌الله حسینی بوشهری از پویش ملی قرائت زیارت عاشورا / شرکت ۱۳ هزار نفر در پویش
کد خبر: 3889010
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
طی تماس تلفنی صورت گرفت؛

قدردانی آیت‌الله حسینی بوشهری از پویش ملی قرائت زیارت عاشورا / شرکت ۱۳ هزار نفر در پویش

آیت‌الله حسینی بوشهری تأکید کرد: می‌توانیم با قرائت زیارت عاشورا، دعای توسل، دعای ندبه و سایر دعاهایی که در کتب ادعیه ما وارد شده توسل پیدا کنیم و ضمن اینکه در خانه می‌مانیم، باید به مضامین بلند این دعاها توجه کنیم. 

قدردانی آیت‌الله حسینی بوشهری از پویش ملی قرائت زیارت عاشورا / شرکت ۱۳ هزار نفر در پویشبه گزارش ایکنا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، با تقدیر از برگزارکنندگان پویش ملی قرائت زیارت عاشورا، گفت: می‌توانیم با قرائت زیارت عاشورا دعای توسل، دعای ندبه و سایر دعاهایی که در کتب ادعیه ما وارد شده توسل پیدا کنیم و ضمن این که در خانه می‌مانیم باید به مضامین بلند این دعاها توجه کنیم.

وی از پیگیری‌های دبیر پویش دومین قرائت زیارت عاشورا تشکر و از ورود آقای نورالله‌زاده، مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید کشور، به این موضوع فرهنگی قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، مهرشاد سهیلی، دبیر دومین پویش ملی قرائت زیارت عاشورا طی تماسی تلفنی با آیت‌الله حسینی بوشهری با ارائه گزارش اجرای این پویش اظهار کرد: با عنایت به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با توجه به مشکلات کشور این برنامه فرهنگی، دعا و متوسل شدن به شهدای کربلا و قرائت زیارت عاشورا ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شود، موسسه حضرت مهدی (عج) در اسفندماه ۹۸ پویشی با عنوان «در خانه بمانیم با محوریت زیارت عاشورا» ایجاد کرد که براساس این پویش برای رفع بلا از کشور دعای توسل، دعای ندبه و زیارت عاشورا قرائت می‌شود که تاکنون ۱۳ هزار و ۱۵۴ نفر در این پویش شرکت کردند.
انتهای پیام
captcha