اعلام فراخوان تكمیل ظرفیت كاروان‌های حج تمتع در فارس
کد خبر: 3898482
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲

اعلام فراخوان تكمیل ظرفیت كاروان‌های حج تمتع در فارس

مدیر حج و زیارت استان فارس اعلام کرد: با توجه به تکمیل نشدن ظرفیت کاروان‌های حج در استان، ودیعه گذاران مهر و آبان ماه ۱۳۸۶ می‌توانند از ساعت ۱۰ امروز، ۲۳ اردیبهشت نسبت به ثبت نام در کاروان‌ها اقدام کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی حج و زیارت فارس، علی‌رضا زینلی، مدیر حج و زیارت فارس امروز، 23 اردیبهشت‌ماه با اشاره به فراهم آوردن مقدمات برگزاری حج تمتع در سال جاری گفت: با توجه به تکمیل نشدن ظرفیت کاروان‌های حج در استان، ودیعه گذاران مهر و آبان ماه ۱۳۸۶ می‌توانند از ساعت ۱۰ امروز، ۲۳ اردیبهشت نسبت به ثبت نام در کاروان‌ها اقدام کنند.

وی با بیان اینكه امسال ۳ هزار و ۳۲۵ نفر در قالب ۲۳ کاروان راهی سرزمین وحی می‌شوند، افزود: زمان اعزام حج تمتع امسال اوایل تیرماه خواهد بود.

زینلی ادامه داد: این دسته از واجدان شرایط باید برای انتخاب کاروان، رزرو و ثبت نام اولیه به سامانه https://reserve.haj.ir مراجعه و پس از آن مدارک لازم را به مرور زمان، به مدیر کاروان مربوطه تحویل دهند.

مدیرکل حج و زیارت فارس اضافه کرد: در صورت مراجعه نکردن به موقع، رزرو افراد باطل و ظرفیت خالی کاروان براساس برنامه زمان‌بندی در اختیار دارندگان سایر اولویت‌ها قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: پیش از این ودیعه گذاران ماه‌های تیر، مرداد و شهریور ۱۳۸۶ برای ثبت نام در کاروان‌ها فراخوانده شده بودند که با توجه به تکمیل نشدن ظرفیت‌ها از فردا ودیع گذاران مهر و آبان ماه ۱۳۸۶ می‌توانند اقدام به ثبت نام در کاروان‌ها کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان فارس در پایان از ودیعه‌گذاران ماه‌های اعلام شده خواست هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha