جذب روزانه ۲ میلیون کاربر در مؤسسه اهل‌البیت(ع) اصفهان
کد خبر: 3899813
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

جذب روزانه ۲ میلیون کاربر در مؤسسه اهل‌البیت(ع) اصفهان

مدیر مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل‌البیت (ع) گفت: این مؤسسه در دوران شیوع کرونا فعالیت‌های خود را از طریق فضای مجازی ادامه داد و طبق آمار ثبت شده در گوگل، روزانه ۲ میلیون جذب کاربر داشته است.

جذب روزانه 2 میلیون کاربر در فعالیت‌های موسسه اهل‌البیت(ع) اصفهان

سیدحسین رضازاده، مدیر مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل‌البیت(ع)، در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان، درباره فعالیت‌های این مؤسسه در دوران شیوع کرونا، اظهار کرد: در این دوران سعی کردیم فعالیت‌های مؤسسه را از طریق فضای مجازی در خانه‌ها دنبال کنیم و طبق آماری که در گوگل ثبت شده است، روزانه 2 میلیون کاربر جذب کرده‌ایم و این موفقیت چشمگیری بود که مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل‌البیت(ع) در زمینه روخوانی، ترجمه و تفسیر قرآن کسب کرد.

وی افزود: در راستای رزمایش همدلی و کمک مومنانه، 1500 سبد غذایی هر کدام به ارزش بیش از 200 هزار تومان در مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل‌البیت(ع) بسته‌بندی و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان میان نیازمندان توزیع شد. به پرسنل مؤسسه نیز در دو نوبت سبد غذایی تعلق گرفت.

مدیر مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل‌البیت(ع) تصریح کرد: در شرایط حال حاضر، موسسات قرآنی باید رویکرد توسعه فعالیت‌ها در فضای مجازی و پاسخگویی به نیازهای مخاطبان از طریق این فضا را در پیش بگیرند تا بتوانند به نقش‌آفرینی و تاثیرگذاری خود در آموزش تعالیم قرآن و انس با این کتاب آسمانی ادامه دهند و دچار ضعف نشوند. البته موسسات قرآنی بعضا با مشکلات مالی و بودجه‌ای مواجهند و متاسفانه مسئولان و حتی خیرین نگاه ویژه‌ای به اشاعه فرهنگ قرآن و اهل‌بیت(ع) ندارند و حمایت از موسساتی که کارنامه درخشانی در فعالیت‌های قرآنی دارند، در حد و اندازه مطلوب نیست.

رضازاده ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که مدیران موسسات قرآنی در حال حاضر با آن روبرو هستند، عدم حمایت‌ها به خصوص در زمینه تامین بودجه، صدور مجوز و بیمه کارکنان موسسات است که نگاه ویژه مسئولان امر را می‌طلبد.

انتهای پیام
captcha