محدودیت‌های کرونا در روز قدس ذره‌ای از تنفر به رژیم صهیونیستی نمی‌کاهد
کد خبر: 3900140
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۵

محدودیت‌های کرونا در روز قدس ذره‌ای از تنفر به رژیم صهیونیستی نمی‌کاهد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: روز قدس، فرصتی برای بروز و ظهور تنفر و عداوت مردم آزاده جهان نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی است حال امسال که به دلیل شیوع کرونا این مهم اجرایی نیست، ذره‌ای از این تنفر کاسته نخواهد شد.

محدودیت‌های کرونا در روز قدس ذره‌ای از تنفر به رژیم صهیونیستی نمی‌کاهدحجت‌الاسلام علی مراد کیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا ازهمدان، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی همواره در طول تاریخ از هر فرصتی به نفع خود استفاده کرده است که اکنون نیز با وجود شرایط کرونا هیچگاه به سادگی خود را از این فرصت بی‌بهره نخواهد گذاشت.
این فعال سیاسی افزود: روز قدس، فرصتی برای بروز و ظهور تنفر و عداوت مردم آزاده جهان نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی است حال امسال که به دلیل شیوع کرونا این مهم اجرایی نیست، ذره‌ای از این تنفر کاسته نخواهد شد.
وی اضافه کرد: بنابراین باید همگان بدانند که مردم آزاده جهان در هر شرایط و زمانی که باشند هیچگاه از عداوت و تنفر آنها نسبت به رژیم صهیونیستی کاسته نخواهد شد چرا که ملت‌های آزاده همواره به غاصب بودن این رژیم منحوس و ظالم آگاهند.
کیانی ادامه داد: دشمنی یهودیان با مسلمانان باید از دو منظر تاریخی و آیات قرآن بررسی شود، طبق آیه «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا ۖ وَلَتَجِدَنَّ ...؛ هر آینه دشمن‌ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود و مشرکان را خواهی یافت...»(مائده/ آیه 82) «یهودیان و مشرکین» دو دسته از دشمنان سرسخت مسلمانان هستند.
این فعال فرهنگی گفت: خداوند در این آیه، یهودیان اهل کتاب را هم ردیف با مشرکان عنوان می‌کند که این نشان از نهایت عناد و دشمنی آنان با مسلمانان از صدر اسلام دارد.

جنگ‌های پیامبر(ص) با یهودیان
وی با اشاره به اینکه پیامبر(ص) 5 جنگ مستقیم با یهودیان داشته است، گفت: سه قبیله شاخص یهود در مدینه، قبایل بنی‌‌قینقاع و بنی‌‌نضیر و بنی‌قریظه بود که این قبایل برخلاف پیمان با پیامبر(ص) مبنی بر ماندن در کنار ایشان و دوری از شورش و توطئه علیه مسلمانان، در 3 جنگ مهم در برابر پیامبر ایستادند.
کیانی گفت: یکی دیگر از جنگ‌های مهم پیامبر(ص) که یهودیان در آنجا نیز عناد و دشمنی خود را با مسلمانان به نمایش گذاشتند، جنگ احزاب بود، در این جنگ یک مثلث شوم با هدف از بین بردن حکومت نو بنیان رسول‌الله شکل گرفته بود.
وی گفت: یک ضلع این مثلث، یهودیان بنی‌نضیر بودند که پس از شکست از مسلمانان به سرزمین‌های خیبر هجرت کرده بودند، ضلع دیگر آن مشرکین مکه که دشمن محوری مسلمانان بودند و ضلع سوم که نقش ستون پنجمی و پیاده نظام داخلی را ایفا کرد قبیله یهود بنی قریظه یا هم پیمان مسلمانان، بود که متأسفانه در بزنگاه پیمان را شکسته و با مشرکین و یهود بنی‌نضیر هم پیمان شدند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه یهودیان مدینه با با یکدیگر متحد شده و احزاب را به وجود آوردند، گفت: اگر چه قبیله بنی نظیر فتنه‌انگیز جنگ احزاب بودند اما در این جنگ پهلوانان نامی بسیاری از دشمن به دست حضرت علی(ع) کشته شده و جنگ به نفع مسلمانان به پایان رسید.
کیانی با اشاره به اینکه عداوت و دشمنی یهودیان از صدر اسلام تا به امروز با مسلمانان ادامه داشته است گفت: امروزه یک گروه افراطی از یهودیان به نام رژیم صهیونیستی به زور سرزمین مسلمانان را تصرف کرده‌اند.

نقش انگلیس در غصب سرزمین فلسطین به دست یهود
وی گفت: با خروج انگلیس از فلسطین در سال 1947 سازمان ملل متحد با صدور قطعنامه 181 طرح تشکیل 2 کشوری را ارائه کرد، براساس این طرح بیشترین مساحت کشور فلسطین یعنی 55درصد در اختیار یهودی‌ها قرار گرفت که تنها 30 درصد جمعیت این کشور را تشکیل می‌دادند که پیش از این فقط 7درصد خاک این کشور را در اختیار داشتند.
کیانی با اشاره به اینکه طبق اعلامیه بالفور 1948، انگلستان به تصمیم خود، صهیونیست‌ها را در سرزمین فلسطین جای داد، گفت: صهیونیست‌ها در سال 1948 فلسطین را به‌طور کامل اشغال کردند و تشکیل حکومت رژیم صهیونیستی را رسماً اعلام کردند که آمریکا بلافاصله این رژیم را به رسمیت شناخت.
این کارشناس دینی ابراز کرد: اکنون باگذشت 72 سال از اعلامیه بالفور، رژیم ظالم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین رحم نکرده و از هر جنایتی همچون قتل و غارت، کشت و کشتار علیه زنان، کودکان و مردمان این سرزمین روگردان نبوده است.
وی بابیان اینکه این رژیم غاصب صهیونیستی 72 سال است که به‌زور سرزمین مسلمانان را غصب کرده‌ است، گفت: حال هیچ انسان و ملت آزاده‌ای این اشغال و ظلم رژیمی زورگو و غاصب را بر مظلومان نخواهد پذیرفت.
کیانی گفت: کشور‌های غربی که هرلحظه دم از حقوق بشر، دموکراسی و انسانیت می‌زنند چگونه این ظلم را بر مظلومان فلسطین می‌پذیرند درحالی‌که اشغال و غصب فلسطین و آزار و اذیت بر مردمان این سرزمین خلاف دموکراسی و حقوق بشر است.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلامیه جهانی حقوق بشر، انتخاب یک حکومت باید توسط مردمان آن سرزمین انجام شود، گفت: باید مردمان فلسطین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی خود جمع شده و حکومت کشور خود را تعیین کنند.
این کارشناس روابط بین‌الملل ابراز کرد: 72 سال است مردمان این سرزمین در برابر ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت کرده و حتی بسیاری از آنان آواره شده و در اردوگاه‌ها باتحمل مشقات بسیار زندگی به سر می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه این وضعیت برای هیچ انسان آزاده‌ای قابل‌تحمل نیست، گفت: حال مدعیان دموکراسی و حقوق بشر کجایند که تا بگویند این جنایت ضد حقوق بشر است یا نه!

کرونا دست‌آویز یهود برای تسریع بخشیدن به معامله قرن
کیانی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی از وضعیت کنونی برای تسریع بخشی به معامله قرن استفاده خواهد کرد، گفت: در معامله قرن، آمریکا با انتقال پایتخت اسرائیل از تل‌آویو به بیت‌المقدس به دنبال غصب این مکان مقدس از دست مسلمانان به نفع رژیم منحوس به‌عنوان پایگاهی برای فعالیت آنان و به‌تبع تقویت این حکومت یاغی است.
این فعال فرهنگی اضافه کرد: صهیونیسم در این معامله پیروز نخواهد شد چراکه طبق صحبت‌های مقام معظم رهبری، اسرائیل 20 سال دیگر از صحنه روزگار محو خواهد شد.
وی عنوان کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا، راهپیمایی روز قدس برگزار نخواهد شد اما این بدان معنا نیست که ما تنفر و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیست پنهان خواهیم کرد، ما از طریق فضای مجازی، صداوسیما و پویش‌های مختلف دشمنی و عداوت خود را از اسرائیل به گوش جهانیان خواهیم رساند.
کیانی اشاره‌ای به عامل شیوع بیماری کرونا داشت و گفت: دیگر بر کسی پوشیده نیست که کرونا به‌عنوان یک جنگ بیوتروریسم تنها از عهده دو دولت مستکبر برمی‌آید یکی آمریکا و دیگری رژیم صهیونیستی.
وی با اشاره به اینکه مستکبران جهانی توطئه‌های خود را همه‌جانبه بررسی کرده و سپس اجرایی می‌کنند، گفت: جنگ بیولوژیکی کرونا باهدف تضعیف و یا ضربه به قدرت اقتصادی برتر جهان یعنی چین از سوی آمریکا طراحی و اجرا شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: از سوی دیگر مبارزه با اعتقادات، دین و مذهب مسلمانان (تعطیلی مساجد، بقاع متبرکه، مراسم‌های مذهبی) با دوری از تجمعات به دلیل شیوع این بیماری، توسط آمریکا و اسرائیل از اهداف دیگر این جنگ بیولوژیکی می‌تواند باشد.

انتهای پیام
captcha