آغاز تولید برنامه‌های آموزشی امتحانات نهایی دانش‌آموزان در فارس
کد خبر: 3901400
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱

آغاز تولید برنامه‌های آموزشی امتحانات نهایی دانش‌آموزان در فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اعلام كرد: 27 برنامه آموزشی با موضوع امتحانات کتبی نهایی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم در فارس در حال تولید است.

به گزارش ایكنا از فارس، فرهاد اسماعیلی، مدیركل آموزش و پرورش فارس امروز، 6 خردادماه در بازدید از مراحل تولید برنامه‌های آموزشی با موضوع امتحانات کتبی نهایی ویژه دانش‌آموزان پایه دوازدهم در استان، گفت: این اقدام در راستای توسعه عدالت آموزشی و با مشارکت آموزش و پرورش  فارس و صدا و سیمای مرکز استان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به تعطیلی مدارس، تهیه این مجموعه برنامه با حضور جمعی از دبیران برجسته فارس در دروس مختلف، در زمینه نحوه پاسخ‌گویی و بیان نکات برجسته، کلیدی و مهم سئوالات امتحانات کتبی نهایی خرداد 99 در حال انجام است.

اسماعیلی یادآور شد: این برنامه ویژه دانش‌آموزان پایه دوازدهم است و هدف از تولید آن، کمک به رشد نمره کتبی و نهایی دانش‌آموزان این پایه است.

 وی با اشاره به تحصیل بیش از 35 هزار دانش‌آموز فارس در پایه دوازدهم، گفت: این مجموعه در قالب 27 برنامه و با حضور 19 دبیر برجسته استان، برای 21 درس در حال تولید است که اتفاق جدیدی بوده است و امیدواریم اینگونه، جهش تحصیلی مطلوبی در دانش‌آموزان استان اتفاق بیافتد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان كرد: تولید چنین برنامه‌ای که در آن به تشریح سئوالات امتحانات کتبی نهایی می‌پردازد، اولین بار است که در سطح کشور و فارس انجام می‌شود و با توجه به پوشش گسترده شبکه فارس در سطح  استان و قابل مشاهده بودن آن برای بیشتر دانش‌آموزان، این کار ما به عدالت آموزشی نزدیکتر است.

فرشید باغبان‌منش معاون سیمای شبکه فارس نیز گفت: این برنامه‌ها با عنوان مدرسه تلویزیون فارس در حال تولید است که از روز پنج‌شنبه، ۸ خردادماه لغایت پنج‌شنبه، ۱۵ خرداد جاری هر روز در ۴ نوبت و در ساعات۸:۳۰ صبح، ۱۲ظهر ، ۱۷ و ۱۹ عصر در 27 قسمت پخش خواهد شد.

وی بیان كرد: این برنامه بسته به استقبال دانش‌آموزان در بازه امتحانات نیز تکرار پخش خواهد داشت و تلاش می‌کنیم که دانش‌آموزان ارتباط خوبی با این برنامه‌ها برقرار کنند.

باغبان‌منش با بیان اینکه قبل از ایام نوروز نیز 23 برنامه برای پخش از شبکه‌های 4 و آموزش برای دانش‌آموزان تهیه شد، گفت: این 27 برنامه مخصوص شبکه فارس است که با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش فارس تهیه شده است.

انتهای پیام
captcha