آخرین مهلت نام‌نویسی در طرح ملی «رحله 6» اعلام شد
کد خبر: 3901529
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

آخرین مهلت نام‌نویسی در طرح ملی «رحله 6» اعلام شد

دبیر طرح ملی رحله با اشاره به ششمین دوره اجرای این طرح در تابستان سال جاری، آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح مذکور را ۳۱ خردادماه اعلام کرد.

حجت‌الاسلام هادی سیاری، دبیر طرح ملی رحله، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با یادآوری اینكه این طرح یكی از طرح‌های اصلی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) است، گفت: ثبت‌نام در این طرح از 20 اردیبهشت‌ ماه آغاز شده و تا 31 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا داشتیم كه این طرح را امسال به‌صورت گسترده‌تری نسبت به سال‌های قبل برگزار كنیم اما شیوع ویروس كرونا، باعث شد كه به حداقل‌ها اكتفا كنیم.

سیاری اظهار كرد: 43 مركز از نقاط مختلف كشورمان متقاضی میزبانی طرح ملی «رحله 6» هستند كه ممكن است با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس كرونا این تعداد كاهش یابد و هنوز دقیقاً مشخص نیست.

دبیر طرح ملی رحله با بیان اینكه این طرح در سال جاری تنها ویژه آقایان برگزار خواهد شد، گفت: در سال‌های گذشته یک مركز در شهرستان فسا این طرح را برای بانوان برگزار می‌كرد كه آن مركز امسال متقاضی میزبان طرح نشد لذا امسال این طرح را تنها برای آقایان برگزار خواهیم كرد.

وی زمان اجرای طرح را 25 تیر تا 25 مردادماه و به‌مدت یک ماه اعلام كرد و گفت: شركت در این طرح دارای محدوده سنی است و متقاضیان تنها در رده سنی 14 تا 22 سال مجاز به شركت در این طرح هستند.

انتهای پیام
captcha