توافق­نامه همکاری حوزه علمیه و دانشکده دین و رسانه امضا شد
کد خبر: 3908906
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

توافق­نامه همکاری حوزه علمیه و دانشکده دین و رسانه امضا شد

در نشستی با حضور مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه و رئیس دانشکده دین و رسانه صداوسیما، توافق­نامه همکاری بین این دو مجموعه امضا شد.

توافق­نامه همکاری حوزه علمیه و دانشکده دین و رسانه امضا شدبه گزارش ایکنا، توافق­نامه همکاری حوزه علمیه و دانشکده دین و رسانه، در ۴ ماده و چندین محور در زمینه‌های آموزشی، ‌پژوهشی،‌ تولید و اجرا به امضای دو طرف رسیده است.
 
برخی محورهای توافق­نامه شامل استفاده متقابل از تجربیات استادان و کارشناسان مجرّب طرفین در جهت طراحی، توسعه، تولید محتوا و اجرای دوره­‌هاشی مرتبط با هنر، ارتباطات و رسانه؛ برگزاری کارگاه‌­ها، کلاس­‌ها و دوره‌­های مورد نیاز طلاب و خانواده ‌های آن­ها در حیطه‌­های هنر، ارتباطات، رسانه و فضای مجازی به صورت حضوری، غیرحضوری و مجازی است.
 
همچنین استفاده از استادان مجرّب حوزه برای ارتقای دانش و بینش فلسفی، اخلاقی، فقهی و معارفی دانشجویان دانشکده؛ همکاری متقابل در ارتقای هدفمند جذب، پذیریش و به‌کارگیری نخبگان علاقه‌مند به تحصیل و فعالیت در دانشکده و حوزه؛ همکاری متقابل در هدایت علمی و تربیتی طلاب در هر دو مجموعه؛ اجرا و برگزاری دروس خارج فلسفه، اخلاق و فقه و هنر و رسانه در دانشکده توسط حوزه ‌های علمیه از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.
انتهای پیام
captcha