دعوت از مردم فارس برای مشارکت در پژوهش سنجش آگاهی از کروناویروس
کد خبر: 3909058
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷

دعوت از مردم فارس برای مشارکت در پژوهش سنجش آگاهی از کروناویروس

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آغاز برنامه پژوهشی درباره سنجش میزان آگاهی عمومی در زمینه بیماری کووید ۱۹، مردم فارس را به مشارکت در این پژوهش دعوت کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدروح‌الله حسینی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 16 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: با هدف بررسی میزان آگاهی و تأثیر برنامه‌های آموزش و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه کرونا ویروس در شهروندان استان فارس، مدیریت روابط عمومی دانشگاه، یک برنامه پژوهشی در این راستا تدوین کرده است که مخاطبان آن، عموم مردم استان هستند.

وی با اشاره به گذشت بیش از چهار ماه از شیوع کروناویروس در کشور ادامه داد: مردم استان فارس برای مشارکت در این طرح پژوهشی می‌توانند به پایگاه اطلاعاتی کروناویروس که از آغاز شیوع این بیماری به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ راه‌اندازی شده است مراجعه کرده و نسبت به تکمیل پرسشنامه در بخش «پرسشنامه افکارسنجی» اقدام کنند.

حسینی با بیان اینکه این اقدام پژوهشی می‌تواند موجب برنامه‌ریزی بهتر مسؤلان برای مهار این بیماری شود، اظهار کرد: این پرسشنامه در قالب ۶ سؤال کلی، آگاهی مخاطبان را در زمینه مسایل مرتبط با کروناویروس بررسی می‌کند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از عموم مردم استان برای مشارکت در این طرح پژوهشی دعوت کرد و گفت: شهروندان برای دریافت این پرسشنامه می‌توانند اینجا كلیك كنند.

انتهای پیام
captcha