تأثیر حمایت‌‌های معنوی ائمه جمعه در پیشبرد اهداف پلیس
کد خبر: 3910350
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

تأثیر حمایت‌‌های معنوی ائمه جمعه در پیشبرد اهداف پلیس

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهر با اشاره به توجه ویژه امام جمعه به مسائل امنیتی و انتظامی، این موضوع را باعث افتخار پلیس دانست و گفت: حمایت‌های معنوی ائمه جمعه نقش بسزایی در پیشبرد اهداف پلیس دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، عظیم‌الله کرمی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهر امروز، 23 تیرماه در دیدار با امام جمعه گله‌دار با اشاره به گوشه‌ای از عملکرد فرماندهی انتظامی در سال گذشته، گفت: مردم و مسئولان همیشه یار و یاور کارکنان انتظامی بوده و این موضوع باعث آن شده است که كاركنان ما در مأموریت‌ها، بسیار موفق عمل كنند.

وی با اشاره به توجه ویژه امام جمعه به مسائل امنیتی و انتظامی، این موضوع را باعث افتخار پلیس دانست و گفت: حمایت‌های معنوی ائمه جمعه نقش بسزایی در پیشبرد اهداف پلیس دارد که این مسئله در شهر گله‌دار به شکل ویژه‌ای نمود پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام محمد گنجی، امام جمعه گله‌دار نیز در این دیدار گفت: نقش پلیس در برقراری نظم و امنیت بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و همه افراد جامعه این موضوع را به خوبی درک می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در همه مواقع و در هر زمانی که لازم بوده  با نهایت سعی و تلاش مأموریت‌های محوله را به‌خوبی انجام داده و در راه خدمت‌رسانی به مردم از هیچ‌گونه کوشش و تلاشی دریغ نکرده است.

امام جمعه شهر گله‌دار افزود: بحمد الهی امنیت مطلوبی در سطح شهرحکم‌فرما است که این امر از یک‌سو ناشی از تلاش مضاعف کارکنان انتظامی و از سوی دیگر نشان تعامل، همکاری و مشارکت بالای مردم در برقراری نظم و امنیت است.

انتهای پیام
captcha