کنفرانس مجازی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3910362
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

کنفرانس مجازی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی» برگزار می‌شود

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری مراکز علمی و پژوهشی، نخستین کنفرانس مجازی بین‌المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی؛ از گفتگو تا تأسیس علوم دینی» را برگزار خواهد کرد.

کنفرانس مجازی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، اولین کنفرانس مجازی بین‌المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی» از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در محورهایی مانند: نقش معرفت دینی در پارادایم‌های علوم انسانی؛ معرفت‌شناسی، هستی‌شناسی، انسان‌شناسی، ارزش‌شناسی، روش‌شناسی و  معرفت دینی و رشته‌های مختلف علوم انسانی (علوم انسانی محض و علوم انسانی کاربردی) برگزار خواهد شد.

وضعیت‌شناسی مطالعات دین و علوم انسانی شامل؛ مطالعات دین و علوم انسانی در ایران، مطالعات دین و علوم انسانی در جهان همچنین معنویت دینی و علوم انسانی از دیگر محورهای این کنفرانس است.

مهلت ارسال چکیده مقالات به این کنفرانس تا 15 مردادماه، مهلت ارسال اصل مقالات تا 15 شهریورماه و زمان اطلاع از پذیرش مقالات هم 15 مهرماه اعلام شده است؛ این کنفرانس، یکم آبان‌ماه سال 99 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی: http://rhc.rihu.ac.ir/fa مراجعه کنند و اساتید و فرهیختگان گرامی می‌توانند چکیده و اصل مقالات خود را از طریق فرم ثبت نام و ارسال مقاله به دبیرخانه با ایمیل rhc@rihu.ac.ir ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha