هم‌اندیشی مدیران و کارشناسان قرآنی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران برگزار شد
کد خبر: 3910544
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
در فرهنگسرای قرآن؛

هم‌اندیشی مدیران و کارشناسان قرآنی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران برگزار شد

نخستین نشست مدیران و کارشناسان قرآنی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران در سال جدید، 23 تیرماه در فرهنگسرای قرآن برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای قرآن، نخستین نشست مدیران و کارشناسان قرآنی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران در سال 99، دوشنبه، 23 تیرماه، با حضور تعدادی از کارشناسان و مدیران قرآنی فرهنگ‌سراها و مراکز فرهنگی سازمان از مناطق 1، 4، 7، 8، 10 و 17 در محل فرهنگ‌سرای قرآن برگزار شد.

آموزش قرآن در سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران با توجه به شرایط حال حاضر، استفاده از فضاهای مجازی و آموزش غیرحضوری، بررسی استانداردهای آموزش قرآن سازمان، بررسی نحوه کار مدرسان و مربیان ثبت در سامانه سازمان و کاربرگ‌های آموزشی قرآن از جمله مباحثی بود که حضار درباره آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رحیم خاکی، رئیس فرهنگ‌سرای قرآن با تأکید بر مزایا و معایب بسترهای آموزش غیرحضوری در سامانه شهرآموخت (سامانه آموزش برخط (آنلاین) فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ)، نسبت به سرعت بخشیدن به رفع اشکالات موجود در مناطق و فرهنگسراها، گفت: کارشناسان باید با سرعت بیشتری نسبت به ثبت‌نام مخاطبان و آموزش‌های مختلف علوم قرآنی در بخش غیرحضوری اقدام کنند.

یادآور می‌شود، مشخص کردن یک هیئت ممیزی برای انتخاب اساتید برتر و همچنین ارتقای سطح علمی مربیان و مدرسان قرآن و یکسان‌سازی حق‌التدریس آنان از مهم‌ترین مطالب ذکر شده در این جلسه بود.

انتهای پیام
captcha