استقبال شرکت‌کنندگان خارجی از فعالیت‌های مجازی قرآن عراق
کد خبر: 3911593
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

استقبال شرکت‌کنندگان خارجی از فعالیت‌های مجازی قرآن عراق

مسئول مرکز قرآنی بانوان وابسته به آستان مقدس حسینی از استقبال خوب بانوان خارجی از فعالیت‌های قرآنی شعبه بانوان این مرکز از طریق شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «دارالقرآن آستان حسینی»، مرکز دارالقرآن الکریم آستان مقدس حسینی در ادامه فعالیت‌های آموزشی خود برای بانوان، با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن به صورت مجازی برای بانوان کرده است.
 
«امل المطوری» مسئول مرکز قرآنی بانوان وابسته به آستان حسینی در این رابطه گفت: فعالیت‌های این مرکز حتی با وجود بیماری کرونا ادامه دارد و حتی گسترده‌تر از پیش شده است. این مرکز دوره‌ها و جلسات قرآنی در شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی کرده است که شمار زیادی از بانوان داخل عراق و خارج از این کشور در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.
 
المطوری افزود: بانوان داخل عراق از استان‌های کربلا و سایر استان‌های این کشور در دوره‌های آموزش قرآن حضور دارند. همچنین بانوانی از سایر کشورها از جمله آمریکا، سوئد، بلژیک، کویت، لبنان، امارات عربی متحده و دیگر کشورها در این فعالیت‌ها شرکت می‌کنند.
 
وی در خصوص برنامه‌های این طرح نیز گفت: برخی از این برنامه‌ها مانند طرح «صد حافظ قرآن» که شامل دروس حفظ، احکام تلاوت، صوت و لحن و توسعه انسانی تحت نظارت کادر آموزشی متخصص در کربلا برگزار می‌شود و برخی دیگر در سایر استان‌ها از جمله استان میسان اجرا می‌شود.
 
المطوری در ادامه اظهار کرد: یک دوره قرآنی ویژه تفسیر سوره قصص نیز برگزار می‌شود که پس از ارائه دروس، از بانوان قرآن آموز آزمونی گرفته می‌شود و برای برندگان این آزمون‌ها زیارت نیابی امام حسین(ع) انجام خواهد شد.
انتهای پیام
captcha