ثبت‌نام دوره «سرّ صدف» تمدید شد
کد خبر: 3912450
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵

ثبت‌نام دوره «سرّ صدف» تمدید شد

مسئول اداره امور زنان و خانواده معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران گفت: با توجه به استقبال دانش‌پژوهان ثبت‌نام دومین دوره مقدماتی مجازی مباحث عفاف و حجاب با عنوان«سرّ صدف» تمدید شد.

ثبت‌نام برای دوره «سر صدف» تمدید شدراضیه میرعلی‌ملک، مسئول اداره امور زنان و خانواده معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: ثبت‌نام از طلاب علاقه‌مند برای حضور در این دوره از روز ۱۶ تیرماه آغاز شده و قرار بود تا ۳۰ تیرماه ادامه یابد، ولی با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان تا پایان امروز، شنبه 4 مردادماه، تمدید شد.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه خواهران به نشانی WW.farhangi.whc.ir مراجعه کنند. در این دوره مباحث مرتبط با عفاف و حجاب به صورت مجازی ارائه خواهد شد و در پایان دوره هم گواهینامه معتبر از سوی این معاونت به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود و به نفرات برتر هم جوایزی اهدا خواهد شد.

مسئول اداره امور زنان و خانواده معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران با بیان اینکه این دوره با همکاری پژوهشکده زن و خانواده برگزار می‌شود، در مورد اهداف برگزاری این دوره، اظهار کرد: تقویت و ارتقای دانش و بینش مورد نیاز طلاب خواهر و جهت آشنایی بیشتر با یافته‌ها و پژوهش‌های روز در حوزه پوشش زنان از مهم‌ترین اهداف این دوره محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: در دوره معاصر به ویژه شبهات و سؤالات متعددی در فضای مجازی برای زیرسؤال بردن حجاب مطرح می‌شود که باید افراد آشنا به این مسئله بتوانند به تبیین موضوع برای بانوان بپردازند.
انتهای پیام
captcha