شماره جدید فصلنامه «مطالعات قرآنی نامه جامعه» منتشر شد
کد خبر: 3924758
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴

شماره جدید فصلنامه «مطالعات قرآنی نامه جامعه» منتشر شد

صدوسی‌و‌دومین شماره نشریه «مطالعات قرآنی نامه جامعه» به همت معاونت پژوهش جامعةالزهرا(س) منتشر شد.

شماره جدید فصلنامه «مطالعات قرآنی نامه جامعه» منتشر شدبه گزارش ایکنا، صدوسی‌و‌دومین شماره فصلنامه علمی تخصصی «مطالعات قرآنی نامه جامعه» به همت معاونت پژوهش جامعة الزهرا منتشر شد.
 
در این شماره، شش مقاله با موضوعات قرآنی در اختیار پژوهشگران قرار گرفته است که شامل مقاله «بررسی و پاسخ به شبهات پيرامون مهريه با محوريت قرآن کريم» نوشته فريده پيشوايی و طيبه حيدری‌راد؛ مقاله «بررسی آيات فضائل اهل بیت علیهم‌السلام» به قلم فاطمه طهماسبی؛ مقاله «بررسی تطبيقی رابطه علم الهی و سنت ابتلا از ديدگاه علامه طباطبايی و فخر رازی» تألیف فيروزه دلداری و نرجس سادات محسنی هستند.
 
مقالات «کارکردهای تربيتی تصويرسازی تقابلی در آيات سوره زمر» به قلم طلعت حسنی بافرانی و نرگس سعدآبادی؛ «تحليل رويکرد مفسران فريقين در مورد شأن نزول آيات ابتدايی سوره معارج» نوشته سميه صادقی و «بررسی تفسيری فقهی پوشش زنان از منظر فريقين» به کوشش سعيد داودی ليمونی و سيده مرضيه علوی از دیگر مقالات درج شده در این شماره هستند. 
 
فصلنامه علمی تخصصی معارف اسلامی «نامه جامعه» از اول اردیبهشت‌ماه سال 1399 با عنوان فصلنامه علمی تخصصی «مطالعات قرآنی نامه جامعه» و با رويکرد تفسيری در دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات ثبت شد و در تلاش است تا با فراهم آوردن بستری مناسب جهت چاپ مقالات علمی دانش‌آموختگان و پژوهشگران عرصه «تفسیر و علوم قرآنی»، گام مؤثری در ارتقای سطح کیفی پژوهش‌ها و انعکاس برترین‌های پژوهشی بردارد.
 
این فصلنامه به صاحب‌امتیازی جامعةالزهراء، مدیرمسئولی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود مدنی بجستانی و سردبیری خانم فریده پیشوایی فعالیت دارد و پذيرای مقالات اساتید، پژوهشگران و محققان حوزه و دانشگاه در حوزه تفسیر و علوم قرآن است.
 
پژوهشگران جهت ارسال آثار خود به این فصلنامه می‌توانند به سامانه http://nj.jz.ac.ir مراجعه و عناوین و چکیده مقالات شماره‌های پیشین این نشریه را مشاهده کنند.
انتهای پیام
captcha