آغاز فینال بخش بانوان چهاردهمین مسابقات امام علی(ع)
کد خبر: 3930506
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

آغاز فینال بخش بانوان چهاردهمین مسابقات امام علی(ع)

فینال چهاردهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) از امروز، اول آبان‌ماه، به مدت سه روز در خانه موزه و دارالقرآن شهید مدرس برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، فینال چهاردهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان از اول تا سوم آبان‌ماه با رقابت حدود ۲۵۰ نفر در خانه موزه و دارالقرآن شهید مدرس برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و رشته‌های حفظ کل، 10 و 20 جزء طی سه روز در دو مقطع زیر 26 سال و بالای 26 سال برپا خواهد شد.

رقابت‌های بخش بانوان در این مرحله با قضاوت سه تیم داوری همراه است، چنانکه محبوبه کاتب، معصومه عباسی‌نظری و مرجان نیاورانی در رشته تجوید، نجات صحاف، زهرا بهاری، شیما چنگی و اعظم الوندی در بخش صوت، زینب آقایی، ایمان صحاف و رضوان جلالی‌فر در بخش لحن و فرشته مسجدی، نسیم نافذکلام و هاجر حیدری در بخش وقف و ابتدا داوری این دوره را عهده‌دار هستند.

همچنین در رشته حفظ 10 و 20 جزء در بخش حُسن حفظ نیز راضیه احمدی به عنوان داور و نجمه شبانی به عنوان هادی این رشته‌هاست و در رشته حفظ کل نیز غصون مسلمی به عنوان داور و الهام ماندگارمهر به عنوان هادی است.

در مرحله فینال، فاطمه شیرازی به عنوان ناظر فنی رشته حفظ و فهیمه ایزدی به عنوان ناظر فنی رشته ترتیل و تحقیق در نظر گرفته شده‌اند. حوریه عقبایی نیز رئیس هیئت داوران رشته‌های حفظ 10 و 20 جزء و مژگان خان‌بابا نیز رئیس هیئت داوران در رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل هستند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha