آموزش مجازی قرآن در ۱۵ دارالقرآن آموزش و پرورش لرستان
کد خبر: 3937764
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹

آموزش مجازی قرآن در ۱۵ دارالقرآن آموزش و پرورش لرستان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به فعالیت ۱۵ دارالقرآن دانش‎آموزی در این استان، گفت: در حال حاضر فعالیت‌های این دارالقرآن‌ها در بستر فضای مجازی برگزار می‌‏شود.

آموزش مجازی قرآن در 15 دارالقرآن آموزش و پرورش لرستانحجت‌الله مؤمنی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح فعالیت‌های قرآنی دارالقرآن‌های آموزش و پرورش، گفت: در حال حاضر ۱۵ دارالقرآن دانش‌آموزی در سطح استان لرستان داریم که از این تعداد، دو دارالقرآن در نواحی یک و دو آموزش و پرورش خرم‎آباد و مابقی نیز در سایر شهرستان‌های استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به شیوع کرونا ویروس و تعطیلی فعالیت‌های حضوری دارالقرآن‌ها، افزود: در حال حاضر فعالیت دارالقرآن‌های آموزش و پرورش در قالب و بستر فضای مجازی ارائه می‎شود و دانش‌آموزان استقبال خوبی از این برنامه‌ها و فعالیت‌ها دارند.

مؤمنی با اشاره به شرکت سه هزار دانش‎آموز در کلاس‌های آموزش قرآن دارالقرآن‌های آموزش و پرورش لرستان طی سال‌ تحصیلی گذشته، اضافه کرد: برای امسال نیز دانش‌آموزان مشارکت خوبی در کلاس‌های مجازی آموزش قرآن این دارالقرآن‌ها داشته‌اند اما در حال حاضر آمار دقیقی از تعداد شرکت‌کنندگان در دست نیست.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه دارالقرآن‌های آموزش و پرورش دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی دوره دوم ابتدایی تا پایان متوسطه را تحت پوشش خود دارند، ادامه داد: آموزش‌های مجازی قرآن در رشته‌های مختلف قرائت و حفظ در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و هنری ویژه دانش‎آموزان با توجه به شیوع کرونا تعطیل نشده و این فعالیت‌ها به‌صورت مجازی برگزار می‌‏شود، به‌طور مثال در هفته وحدت یک مسابقه کتابخوانی آنلاین با عنوان «محمد(ص)؛ پیام‌آور وحدت» ویژه دانش‌آموزان استان برگزار کردیم که پنج هزار دانش‎آموز در این مسابقه شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha