برگزاری آزمون معارفی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت / اعلام‌ نتایج ۲۰ آذرماه
کد خبر: 3938806
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷

برگزاری آزمون معارفی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت / اعلام‌ نتایج ۲۰ آذرماه

مرحله کشوری آزمون بخش معارفی بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت طی دو روز و با حضور ۱۲۹۰ شرکت‌کننده برگزار شد. نتایج این آزمون ۲۰ آذرماه اعلام می‌شود.

برگزاری آزمون معارفی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت / اعلام‌ نتایج ۲۰ آذرماه

به گزارش ایکنا، مرحله کشوری آزمون بخش معارفی بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت طی روزهای ۱۰ و ۱۱ آذرماه به صورت مجازی و همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد.

مرحله کشوری بخش معارفی بیست و پنجمین جشنواره قرآنی وزارت بهداشت که با عنوان جشنواره هدهد نیز شناخته می‌شود، ۱۲۹۰ دانشجوی راه‌یافته به مرحله کشوری این بخش در ۱۰ رشته به رقابت پرداختند.

در روز نخست این آزمون ۶۴۰ شرکت‌کننده در پنج رشته «حفظ موضوعی قرآن کریم»، «آشنایی با احادیث اهل البیت(ع)»، «آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه»، «احکام»، و «سبک زندگی اسلامی» به صورت همزمان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در روز دوم این آزمون که روز گذشته ۱۱ آذر ماه برگزار شد، ۶۵۰ شرکت‌کننده در پنج رشته «آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه»، «آشنایی با سیره معصومین(ع)»، «آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم»، «نماز» و «پرسمان معارفی» در آزمون مجازی حضور یافتند.

حدنصاب قبولی در این آزمون، نمره ۸۰ در نظر گرفته شده و در این مرحله از  هر رشته نیز سه نفر به عنوان افراد برگزیده بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآنی وزارت بهداشت معرفی و در روز اختتامیه تجلیل می‌شوند. بر اساس اعلام مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت نتایج این آزمون روز ۲۰ آذرماه اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود، آزمون بخش معارفی بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت قرار بود روز ۲۵ آبان‌ماه برگزار شود که به دلیل فراهم‌نبودن زیرساخت به تعویق افتاد.

انتهای پیام
captcha