پوشش کامل چهل و سومین دوره مسابقات سراسری از رادیو قرآن
کد خبر: 3939123
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

پوشش کامل چهل و سومین دوره مسابقات سراسری از رادیو قرآن

شبکه رادیویی قرآن رقابت‌های بخش آقایان چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را همزمان با شبکه قرآن پوشش می‌دهد.

به گزارش ایکنا، چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان امسال به دلیل شرایط پیش آمده از ویروس کرونا با رنگ‌وبویی متفاوت از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد. این دوره از مسابقات در بخش آقایان با ضبط استودیویی طی هماهنگی با صداوسیمای مراکز استان‌های انجام شد که قرار است پخش تلویزیونی و داوری آن از امروز، 15 آذرماه، به مدت یک هفته تا 21 آذرماه انجام شود، اما درباره همکاری شبکه رادیویی قرآن در این دوره از مسابقات و اینکه آیا تعاملی در پوشش آن هست یا خیر، با عماد پیران‌عقل، مدیر گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، گفت‌وگوی اجمالی کردیم.


بیشتر بخوانید:


مدیر گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن با اشاره به جلسات هماهنگی پوشش مسابقات با مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و مدیر شبکه قرآن سیما، اظهار کرد: این شبکه رادیویی نیز به مانند هر سال در پوشش و اطلاع‌رسانی مسابقات همکاری می‌کند. به گونه‌ای که این رقابت‌ها همزمان با شبکه قرآن و معارف سیما از عصر امروز، 15 آذرماه، تا جمعه، 21 آذرماه، از ساعت 19 تا 22:30 به صورت زنده از آنتن رادیو قرآن به سمع شنوندگان خواهد رسید.

پیران‌عقل اضافه کرد: چهل و سومین دوره مسابقات پنجشنبه، 20 آذرماه، از ساعت 13 تا 17 و جمعه، 21 آذرماه، در نوبت صبح از ساعت 7 تا 11:45 و در نوبت عصر از ساعت 13 تا 17 به روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود و سپس مراسم اختتامیه از ساعت 19:30 تا 21:30 پخش می‌شود.

وی درباره مخاطبان پوشش مسابقات قرآن و اینکه آیا فایل‌های ضبط شده تأثیری در انعکاس به مخاطب ندارد؟ اظهار کرد: این گونه برنامه‌ها مخاطب خاص و دنبال‌کنندگان خاص خود را دارد. تفاوتی ندارد، آن هنگام که مسابقات در شرایط عادی و حضوری برگزار می‌شد، صوت قاری و حافظ حاضر در سالن گرفته می‌شد و به مخاطب رادیوی انتقال داده می‌شد و حال در کنار پخش فایل ضبط‌شده، داوری و تذکرات هیئت داوران که به صورت زنده است، به سمع شنوندگان خواهد رسید؛ بنابراین امسال نیز به مانند سال‌های گذشته از صفر تا صد مسابقات را پوشش می‌دهیم.

یادآور می‌شود، این برنامه کاری از گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن است که به تهیه‌کنندگی اسماعیل شامانیان و گویندگی حمید عبیری و با هماهنگی جلال زارعی از موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز به روی آنتن شبکه رادیو قرآن خواهد رفت.

انتهای پیام
captcha