انتخاب برترین قاری مسابقات سراسری قرآن از نگاه مردمی
کد خبر: 3939456
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲

انتخاب برترین قاری مسابقات سراسری قرآن از نگاه مردمی

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه قاری برتر چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به انتخاب مردم را معرفی می‌کند.

انتخاب برترین قاری مسابقات سراسری قرآن از نگاه مردمی

به گزارش ایکنا، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه شرایطی فراهم کرده است تا در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن، قاری برتر از نگاه مردم نیز معرفی شود.

بر همین اساس، دنبال‌کنندگان مسابقات سراسری قرآن کریم می‌توانند از روز آغاز مسابقات تا 25 آذرماه از طریق مراجعه و عضویت در کانال اطلاع‌رسانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در پیام رسان ایتا به نشانی mosabeghatequran@ و همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی quraniran.ir و صفحه این مرکز در اینستاگرام به نشانی oghaf.qurani@ در فرایند انتخاب قاری برتر مردمی مشارکت داشته باشند.

این افراد پس از مشاهده و استماع تلاوت قاریان این دوره از مسابقات، بر اساس شماره در نظر گرفته شده برای هر قاری؛ می‌توانند بهترین قرائت از نگاه خود را انتخاب کنند تا پس از ارسال به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۱۴۰۰۰ در این مسابقه مشارکت داده شوند.

در پایان این مسابقه، به ۱۴ نفر جوایزی اهدا می‌شود. همچنین قاری منتخب از نگاه مردمی در روز ۳۰ آذر‌ماه و همزمان با روز میلاد حضرت زینب(س) معرفی می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha