انتصاب رئیس جدید مؤسسه دارالإعلام لمدرسة اهل البیت(ع)»
کد خبر: 3939556
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

انتصاب رئیس جدید مؤسسه دارالإعلام لمدرسة اهل البیت(ع)»

طی حکمی از سوی رئیس هیئت امنای مؤسسه «دارالإعلام لمدرسة اهل‌البیت(ع)» حجت‌الاسلام حاجی‌زاده به عنوان رئیس جدید این مؤسسه‌ منصوب شد.

رئیس جدیدمؤسسه دارالإعلام منصوب و معرفی شدبه گزارش ایکنا، آیین معارفه رئیس مؤسسه «دارالإعلام لمدرسة اهل البیت(ع)» با حضور اعضای هیئت امنا و مسئولان این موسسه و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این مؤسسه برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام مهدی مکارم شیرازی، رئیس هیئت امنای موسسه، حجت‌الاسلام علی‌رضا حاجی‌زاده به مدت ۲ سال به عنوان رئیس مؤسسه منصوب شد و از خدمات حجت‌الاسلام احمد کوثری در مدت یک‌سال سرپرستی تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده که از فارغ‌التحصیلان و اساتید مؤسسه امام صادق(ع) وابسته به آیت‌الله العظمی سبحانی است، بیش از ۸ سال عهده‌دار معاونت آموزشی تربیتی جامعة‌الزهرا(س) بود. وی همکاری با مراکز علمی همانند جامعةالزهرا، جامعةالمصطفی(ص) العالمیة، مرکز کامپیوتری نور و مجمع جهانی اهل بیت(ع) را در قالب مدیریت گروه فلسفه، تدریس علوم عقلی، مدیریت طرح و برنامه، دبیری شوراهای مذاهب و فرق شیعی و گروه اندیشه معاصر مسلمین و ... در کارنامه سوابق خود دارد.

یادآور می‌شود،‌ مؤسسه دارالإعلام لمدرسة اهل البیت(ع) از سال ۸۹ تحت اشراف آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی فعالیت خود را با هدف نقد وهابیت، جریان‌های سلفی، افراطی و تکفیری آغاز کرد و طی این سال‌ها فعالیت در این زمینه‌ها در شهر مقدس قم، با تأسیس شعبات مختلفی در شهرهای شیراز، اهواز و مشهد، پژوهشگران بسیاری را تربیت و ده‌ها کتاب به زبان‌های فارسی،‌ عربی و انگلیسی تألیف کرده است.

این مؤسسه اکنون و به عنوان تنها مرکز تخصصی نقد وهابیت در سطح ۴ حوزه‌های علمیه فعالیت‌های خود را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی ادامه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha