احتمال تعویق در برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن وزارت ورزش و جوانان
کد خبر: 3939822
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳

احتمال تعویق در برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن وزارت ورزش و جوانان

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان از احتمال تعویق در برگزاری مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات قرآن وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

جعفر سطوتی، مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: هم‌اکنون در حال تصمیم‌گیری برای این موضوع هستیم که مرحله استانی دوره پنجم مسابقات قرآن وزارت ورزش و جوانان را برگزار کنیم یا خیر؟ و اینکه آیا مجازی برگزار شود؟


بیشتر بخوانید:


وی افزود: در سطح ملی می‌توانیم مسابقات را به‌خوبی برگزار، مدیریت و اجرا کنیم؛ اما برای برگزاری استانی نیاز است که همه استان‌ها قابلیت و پلتفرم لازم را داشته باشند. توانایی‌ها باید محرز شود، ممکن است در چند استان قابلیت انجام این کار نباشد، آنجاست که رقابت عادلانه و برابر نخواهد بود.

سطوتی اظهار کرد: اگر پیش‌بینی شود که استانداردهای برگزاری مسابقات قرآن زیر سؤال می‌رود، بهتر است آن را به تعویق بیندازیم تا زمانی که استانداردها فراهم شود یا مانند سال‌های گذشته بتوانیم مسابقات را به صورت حضوری برگزار کنیم.

یادآور می‌شود، قرار است اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآن وزارت ورزش و جوانان در مرحله سراسری در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ جزء اول، حفظ ۱۰ جزء، حفظ کل و فهم زبان قرآن به‌‌صورت شفاهی و کتبی در دو بخش بانوان و آقایان بعد از 2 سال تعویق در دهه فجر امسال برگزار شود.

انتهای پیام
captcha