اعلام نتایج مسابقات سراسری قرآن تا شب چهارم / صدرنشینی قم در دو رشته
کد خبر: 3940098
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

اعلام نتایج مسابقات سراسری قرآن تا شب چهارم / صدرنشینی قم در دو رشته

نتایج رشته‌های مختلف مسابقات سراسری قرآن تا پایان اجرای نمایندگان استان قم در اواسط شب چهارم اعلام شد که براساس آن نمایندگان استان قم در دو رشته قرائت و دعاخوانی صدرنشین هستند.

اعلام نتایج مسابقات سراسری قرآن تا شب چهارم مسابقات / صدرنشینی قم در دو رشته

به گزارش ایکنا، سه‌شنبه شب، ۱۸ آذرماه، در چهارمین شب از مسابقات سراسری قرآن و پس از پایان اجرای شرکت‌کنندگان استان قم نتایج مسابقات تا همان لحظه اعلام شد (عملکرد نمایندگان استان زنجان و کهگیلویه و بویراحمد در این رده‌بندی لحاظ نشده است).

بر اساس رده‌بندی جدید سیدحمیدرضا مقدسی از استان قم با ۸۶ و ۵۳ صدم امتیاز در رتبه اول رشته قرائت تحقیق قرار گرفت و امید حسینی‌نژاد از خراسان رضوی که تا شب سوم رتبه اول را از آن خود کرده بود به رده دوم رفت؛ حسینی‌نژاد ۸۴ و ۸۲ صدم امتیاز دریافت کرده است. در این رشته مهدی سیاحی از خوزستان، حمید حق‌طلب و مسعود موحدی‌راد از استان خراسان رضوی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

در رشته حفظ کل قرآن تغییری در دو رتبه اول ایجاد نشد و محمدرضا جاهدی‌نیا از خراسان رضوی و علیرضا سامری از خوزستان همچنان در رده‌های اول و دوم باقی ماندند. محمدحسین عربیان از قم نیز جایگاه سوم را در اختیار گرفت. محمد لایینی و محمد خاکپور از خراسان رضوی رتبه‌های چهارم و پنجم را در اختیار دارند.

در رشته ترتیل نیز رده‌بندی شب‌های قبل تغییری نکرد و سیدحسن ترحمی از خراسان رضوی و محمد دافعیان از استان اصفهان، اول و دوم هستند.‌ در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز رده‌بندی اول تا سوم شب‌های قبل تغییر نکرد و محمدعلی کشاورز و حمیدرضا صافی از استان قم جایگاه چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

در دعاخوانی نیز حجت‌الاسلام شهاب امانتچی از قم با ۷۷ و ۴۳ صدم امتیاز، رتبه اول را تا شب چهارم به خود اختصاص داده و مهدی خطیب‌فر از استان البرز به جایگاه دوم رسید.

یادآور می‌‌شود چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن ‌کریم از شنبه، ۱۵ آذرماه آغاز شده و جمعه، ۲۱ همین‌ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۶:۰۹
0
1
تواشیح چطور؟ گروه آل یاسین و ملکوت تاحالا اجرا کردن
پاسخ ها
ایکنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۲:۲۱
گروه‌‌های تواشیح آل یاسین خوزستان، نور تهران و ملکوت اصفهان تا شب پنجم در جایگاه اول تا سوم قرار گرفته اند.
captcha