شهید سلیمانی با پیروی از رهبری، پرچم اسلام ناب محمدی را برافراشت
کد خبر: 3944761
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
معاون سپاه قدس در گفت‌وگو با العهد:

شهید سلیمانی با پیروی از رهبری، پرچم اسلام ناب محمدی را برافراشت

سرتیپ محمدرضا فلاح‌زاده، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با پیروی از رهبری معظم انقلاب، پرچم اسلام ناب محمدی را برافراشت و عزتمند شد.

شهید سلیمانی با پیروی از رهبری، پرچم اسلام ناب محمدی را برافراشته نگاه داشته و عزتمند شد

به گزارش ایکنا، معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفت‌وگو با پایگاه خبری «العهد»، شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی جوانان آزاده جهان توصیف و تأکید کرد که دشمنان در برابر امت اسلامی تحقیر خواهند شد.

سرتیپ محمدرضا فلاح‌زاده گفت: دشمنان از زمان حیات رسول‌الله دست از نقشه‌های خصمانه خود برنداشتند و در طول تاریخ علیه اسلام ناب محمدی توطئه کردند و در این عصر، که عصر امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای است، می‌بینیم که دشمنان هر روز نقشه‌های جدید برای منطقه طراحی می‌کنند.

وی تأکید کرد: تاکنون با کمک خداوند متعال و به لطف رهبری حکیمانه انقلاب اسلامی، امام خمینی و امام خامنه‌ای و همچنین رهبری میدانی سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و دیگر فرماندهان نظیر عبدالملک بدرالدین الحوثی، مقاومت فلسطین و حشدالشعبی به خصوص در دورانی که حاج قاسم سلیمانی و پس از او حاج اسماعیل قاآنی فرماندهی جبهه مقاومت را برعهده داشته‌اند، نقشه‌های دشمن نقش بر آن شده و به آن طعم تلخ شکست را چشانده‌ایم.

فلاح زاده با تاکید بر لزوم تداوم خط مشی و راهبردی که در رویارویی با دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی به کار رفته است، گفت: مطمئنا پیروزی از آن ماست و دشمنان باید بدانند که هر نقشه‌ای که کشیدند و هر پولی که در افغانستان، عراق، یمن، سوریه و لبنان هزینه کردند، چیزی جز شکست و ذلت عایدشان نکرد.

این مقام ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با بیان اینکه هزینه هفت تریلیون دلاری آمریکا تا آغاز دولت ترامپ پول کمی نبوده است، گفت:  آنها پول‌های هنگفتی هزینه کردند، اما چیزی جز شکست عایدشان نشد و در آینده هم چیزی جز ذلت و شکست به دست نمی‌آورند.

سرتیپ فلاح زاده امت اسلامی را به درک و شناخت بیشتر از رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیه کرد و گفت: خوب است امت اسلام مسئولیت خود را شناخته و به آن عمل کند، مسئولیت ما و تکلیف ما اطاعت از امام است. این فقط یک شعار نیست؛ بلکه باید عمل‌گرا باشم و اگر این کار را کردیم، پرچم اسلام ناب محمدی برافراشته باقی خواهد ماند.

او با تاکید بر اینکه مومنان با عمل به حدیث شریف امام حسین(ع) که فرمودند «هیهات من الذله»، عزتمند می‌شوند، گفت: ما باید بر دشمنان سخت‌گیر و بر دوستان رحیم و مهربان باشیم. باید مردم را دوست بداریم و به آنها خدمت کنیم و عزت با ذلالت و مزدوری حاصل نمی‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه حاج قاسم را الگوی جوانان و یک مؤمن واقعی توصیف کرد و گفت: حیات او نمونه و خط مشی او شفاف بود. او واقعیت دشمنان را هم شناخت و همه زندگی خود را وقف مقابله با دشمنان کرد و در نهایت جان شریف خود را فدای اسلام و ملت کرد.

انتهای پیام
captcha