انتشار ترجمه استانبولی خاطرات انقلابی رهبری در ترکیه
کد خبر: 3948434
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

انتشار ترجمه استانبولی خاطرات انقلابی رهبری در ترکیه

کتاب خاطرات مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله سیّدعلی خامنه‌ای(مد ظلّه‌ العالی) از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی با عنوان «خون دلی که لعل شد» در استانبول به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این کتاب از سوی انتشارات «فتا»ی ترکیه و به همت «آیکوت پازار باشی» در 232 صفحه ترجمه شده و در یک هزار نسخه چاپ و روانه بازار کتاب ترکیه شده است.

این کتاب ترجمه‌ فارسی کتاب «إنّ مع الصّبر نصراً» است که پیش از این به زبان عربی در بیروت منتشر و از سوی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان معرفی شد.‌

این کتاب شامل بیان حکمت‌ها، درس‌ها و عبرت‌هایی است که به فراخور بحث‌ها بیان شده و هر کدام از آن‌ها می‌تواند چراغ راهی برای آشنایی مخاطب کتاب به ویژه جوانان با فجایع رژیم پهلوی و همچنین سختی‌ها و رنج‌های مبارزان و در مقابل، پایمردی‌ها، مقاومت‌ها، خلوص و ایمان انقلابیون باشد.

زندگینامه خودنوشتِ رهبر انقلاب و تصاویر مرتبط از دیگر بخش‌های این کتاب است و در پشت جلد نیز آمده است: کتابی که در دست شماست یک اثر زندگینامه‌ای است که در آن آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای بخشی از زندگی پرفراز و نشیبش را از زبان خود نقل می‌کند.

انتهای پیام
captcha