بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی در لرستان برگزار شد
کد خبر: 3949948
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
به‌همت قرارگاه فرهنگی امام زین‌العابدین(ع)؛

بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی در لرستان برگزار شد

مراسم بزرگداشت منزلت علمی و عملی آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی به‌همت قرارگاه فرهنگی امام زین‌العابدین(ع) در خرم‎آباد برگزار شد.

همایش استانی بزرگداشت مقام علامه محمدتقی مصباح یزدی در لرستان برگزار شدبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌همت قرارگاه فرهنگی ــ جهادی امام زین‌العابدین(ع) استان لرستان، مراسم بزرگداشت مقام علمی و عملی آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نمازی اصفهانی، استاد حوزه و دانشگاه و عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد و جمعی از مسئولان استانی امروز، هفتم بهمن‌ماه در حسینیه ثارالله سپاه خرم‌آباد برگزار شد.

مسعود کریمی‌فرد، جانشین قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین‌العابدین(ع) در حاشیه برگزاری این مراسم با اشاره به خدمات کم‌نظیر علامه مصباح یزدی به انقلاب و تبیین مسیر و نقشه راه انقلاب و همچنین صرف دهه‌های ارزشمند عمر خود برای تقویت مبانی علمی و عملی دانشجویان و طلاب، اظهار کرد: امیدوراریم مسئولان و آحاد مختلف ادامه‌دهنده راه این علامه بزرگوار باشند و جامعه را در جهت تحقق اهداف بلند خصوصاً گام دوم انقلاب یاری دهند.

وی با بیان اینکه آموزش مفاهیم دینی و انقلابی به نسل جوان مهمترین گام در پیشگیری از نفوذ دشمنان است، افزود: ما وظیفه داریم که با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مادی و معنوی در جهت رشد و بالندگی نظام قدم برداریم.

جانشین قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین‌العابدین(ع) بیان کرد: امید است مسئولان، قشر نخبه، طلاب، دانشجویان و آحاد مردم مطالبه‌گر لرستان تلاش کنند نقش و وظیفه دینی و انقلابی خود را به‌نحو احسن انجام دهند چراکه هر کدام از ما نسبت به راه انقلاب، وظیفه و مسئولیت ویژه‌ای داریم.

وی اظهار کرد: توجه به علم بدون توجه به مفاهیم عمیق دینی و بصیرتی نه تنها ارزش چندانی نخواهد داشت بلکه جامعه را در درازمدت با خلأ باورها و هدف روبرو می‌کند و این از همه چیزها خطرناک‌تر است؛ لذا امید می‌رود با حرکت در ریل مستقیم روز به روز بر اقتدار و ارزش جامعه افزوده شود و شاهد بروز تمدن اسلامی در جامعه باشیم.

انتهای پیام
captcha