ثبت‌نام بیش از 80 هزار نفر در آزمون سراسری قرآن و عترت + تیزر
کد خبر: 3950185
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

ثبت‌نام بیش از 80 هزار نفر در آزمون سراسری قرآن و عترت + تیزر

تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت به فاصله یک هفته تا پایان مهلت ثبت‌نام از 80 هزار نفر فراتر رفت، همچنین تعداد مؤسسات مشارکت‌کننده نیز از 1200 مؤسسه بیشتر شده است.

ثبت نام بیش از 80 هزار نفر در آزمون سراسری قرآن + تیزر

به گزارش ایکنا، به فاصله کمتر از یک هفته تا پایان ثبت نام برای حضور در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، شمار ثبت‌نام‌کنندگان در این آزمون از 80 هزار نفر فراتر رفت. برگزارکنندگان آزمون پیش‌بینی کرده‌اند 100 هزار نفر در آزمون ثبت نام کند.

بر همین اساس و تا زمان تهیه این خبر تعداد دقیق افراد ثبت‌نام‌کننده در آزمون سراسری قرآن و عترت 82 هزار و 640 نفر بوده است.

همچنین تعداد مؤسساتی که موفق به ثبت نام قرآن‌آموزان خود شده‌اند تا صبح امروز به، 1207 مؤسسه رسیده است و پیش‌بینی می‌شود این عدد تا روز پایانی ثبت نام تغییر اندکی داشته باشد.

پیش از این در سامانه ثبت‌نام نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت اطلاعاتی همچون مؤسسه، استان، شهرستان و شهری که بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کننده را داشتند نیز درج می‌شد، اما از ابتدای این هفته این اطلاعات حذف شده است، و تنها تعداد افراد ثبت‌نام‌کننده و تعداد مؤسساتی که در آزمون مشارکت دارند، منتشر شده است.

ثبت نام برای حضور در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت از دهم دی‌ماه آغاز شد و در مرحله اول تا پایان دی‌ماه ادامه داشت، در ادامه و برای حضور پررنگ‌تر قرآن‌آموزان در این آزمون مهلت ثبت نام تا 15 بهمن‌ماه تمدید شد.

آزمون سراسری قرآن و عترت نیمه اول اسفندماه در سه گروه امتحانی و 14 رشته به صورت مجازی برگزار می‌شود. هزینه ثبت‌نام در این آزمون پنج هزار تومان است و نسبت به سال قبل 30 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha