کلید دروازه قرآن در اختيار شهرداری شیراز است
کد خبر: 3955847
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

کلید دروازه قرآن در اختيار شهرداری شیراز است

در پی انتشار خبری مبنی بر گم شدن كلید دروازه قرآن در یكی از رسانه‌های استان فارس، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: کلید دروازه قرآن گم نشده و هم‌اکنون در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز قرار دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، حمید جورکش، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز  امروز، 5 اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار خبری در یکی از رسانه‌ها مبنی بر گم شدن کلید دروازه قرآن گفت: به دنبال درخواست خبرنگار یکی از خبرگزاری‌ها دال بر تصویربرداری از فضای داخلی دروازه قرآن در حال هماهنگی موضوع بوده‌ایم که به روال همیشگی توقع بود خبرنگار مربوطه کمی صبر را پیشه می‌کرد تا روال اداری لازم نیز طی شود.

وی افزود: کلید این بنای تاریخی ارزشمند در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز موجود است و چنانچه فردی قصد عکاسی و تصویربرداری از آن را دارد می‌تواند ضمن ارائه درخواست و هماهنگی قبلی با این سازمان از دروازه قرآن تصویربرداری كند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: روند هماهنگی برای عکاسی از دروازه قرآن به‌علت ارزشمند و تاریخی بودن این بنا دارای مراحل اداری لازم است و متقاضیان ضروری است برای تصویربرداری از آن به سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری شیراز مراجعه كنند.

جورکش یادآور شد: شهرداری شیراز همواره توجه ویژه‌ای به دروازه قرآن به‌عنوان ورودی شهر سومین حرم اهل بیت(ع)  و بخشی از خاطره جمعی ایرانیان داشته و در دوره مدیریت اخیر شهرداری شیراز بنای دروازه قرآن بصورت فاخر بهسازی، مرمت و نورپردازی شده است.

انتهای پیام
captcha