جذب افراد به بسیج بدون نگاه سیاسی انجام شود
کد خبر: 3955854
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

جذب افراد به بسیج بدون نگاه سیاسی انجام شود

رئیس سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر فارس با بیان اینكه بسیج یک مجموعه سیاسی نیست و متعلق به همه مردم است، گفت: در فرایند جذب بسیج باید از سیاست‌زدگی پرهیز كرده و بدون نگاه سیاسی و گروه‌گرایی افراد را جذب كنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، جواد قناعتی، رئیس سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر فارس امروز، 5 اسفندماه در مراسم معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشگاه فرهنگیان این استان گفت: بسیج یک مجموعه سیاسی نیست و متعلق به همه مردم است.

وی به فرایند جذب افراد و كارمندان در بسیج ادارات اشاره و تأكید كرد: در فرایند جذب بسیج باید از سیاست‌زدگی پرهیز كرده و بدون نگاه سیاسی و گروه‌گرایی افراد را جذب كنیم.

قناعتی با بیان اینكه بنای ما این است که طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل كنیم لذا گرفتار تقسیم‌بندی‌های رایج نخواهیم شد، گفت: مجموعه بسیج باید پذیرای همه افراد باشد و کارکنان با تمام سلایق و علایق بسیج را مأمن خود بدانند چون بسیج برای دستگیری آمده است و نه مچ‌گیری.

حسین افلاكی‌فرد، رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس هم در این مراسم به نقش و اهمیت این دانشگاه در نظام آموزش و پرورش با توجه به تاکیدات مقام معظم‌رهبری در حمایت از آن اشاره كرد و گفت: نخستین و مهم‌ترین وظیفه بسیج کمک‌ کردن به دانشگاه در مسیرتعالی اهداف اسلامی، پیشرفت از نظر علمی و پژوهشی و در کنار آن پیشبرد وظایف سیاسی و اجتماعی بوده و مهم‌ترین وظیفه ما سربلندی در انجام‌ وظیفه است.

حجت‌الاسلام جعفری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان فارس هم در این مراسم به سخنان امام راحل که بسیج را در قلمرو عشق و عرفان توصیف کرده و ویژگی‌های فطری نابی برای آن قائل شده‌اند، اشاره كرد و گفت:‌ امام در صحیفه تعابیر زیبایی برای بسیج به كار برده‌اند از جمله اینكه بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‏‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌‏دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌‏های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌‌اند. ‏

یادآور می‌شود، در این مراسم محمد وحیدی به‌عنوان فرمانده پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه فرهنگیان فارس معرفی شد.

انتهای پیام
captcha