برپایی دوره مجازی معرفت‌شناسی ویژه اساتید دانشگاه‌های كشور در فارس
کد خبر: 3955889
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

برپایی دوره مجازی معرفت‌شناسی ویژه اساتید دانشگاه‌های كشور در فارس

به‌همت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس، دوره معرفت‌شناسی ویژه اساتید هیئت علمی و حق‌التدریس دانشگاه‌های كشور به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، دوره معرفت‌شناسی ویژه اساتید هیئت علمی و حق‌التدریس دانشگاه‌های كشور با موضوع «معنای زندگی و آری‌گویی به زندگی، کارآمدی دین در حوزه تمدن‌سازی» به‌صورت مجازی در فارس برگزار می‌شود. 

در این دوره آموزشی كه به‌همت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس برگزار می‌شود، اساتیدی چون عبدالله نصری، استاد تمام دانشگاه علامه طباطبایی و شكرالله خاكرند، دانشیار بخش تاریخ دانشگاه شیراز طی دو كارگاه آموزشی مجزا به تدریس خواهند پرداخت.

زمان برپایی کارگاه معنای زندگی و آری‌گویی به زندگی از ساعت 8 تا 12 روزهای۱۱ و ۱۳ اسفندماه و زمان کارگاه کارآمدی دین در حوزه تمدن‌سازی از ساعت 13 تا 17 روزهای ۱۰ و ۱۲ اسفندماه جاری اعلام شده است.

همچنین لینک ورود به این کارگاه‌های آموزشی مجازی شامل vs.zand.ac.ir/farhangi و لینک ثبت‌نام شامل  zand.ac.ir/farhangi معرفی شده است.

یادآور می‌شود، این دوره آموزشی همراه با اعطای گواهی معتبر از اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دفتر نهاد رهبری استان فارس خواهد بود.

انتهای پیام
captcha