شبكه‌سازی 80 گروه جهادی طلاب در فارس
کد خبر: 3958541
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

شبكه‌سازی 80 گروه جهادی طلاب در فارس

مسئول قرارگاه جهادی حوزه علمیه فارس از شبكه‌سازی حدود 80 گروه جهادی طلاب در این استان طی ایام شیوع كرونا خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام مجید ایمنی، مسئول قرارگاه جهادی حوزه علمیه فارس امروز، 19 اسفندماه در دیدار جمعی از جهادگران فعال حوزه‌های علمیه بانوان و آقایان با مسئول ستاد بحران حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به فعالیت‌های کلیدی طلاب جهادی تصریح کرد: یکی از کارهای خوبی که در حوزه‌های علمیه صورت گرفته، انسجام گروه‌های جهادی است.

وی از شبكه‌سازی حدود 80 گروه جهادی طلاب در استان فارس طی ایام شیوع كرونا خبر داد و افزود: همچنین در رابطه با کمک‌های مؤمنانه نیز تعداد بسته‌های معیشتی ثبت شده در استان فارس بیشتر از دیگر استان‌های کشور بوده است.

حجت‌الاسلام علی حسین کراری، معاون پژوهش و نماینده دفتر اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه در استان فارس نیز در این نشست یادآور شد: باید به فعالیت جهادی طلاب ارج نهاده شود به این صورت که در بخش آموزشی، خدمت سربازی و تبلیغ امتیاز و سابق‌ای برای آنان درج شود.

وی در عین حال از مسئول ستاد بحران حوزه‌های عملیه كشور درخواست كرد تا در تمام آیین‌نامه‌ها برتری طلاب جهادی دیده شده و مدنظر قرار گیرد.

امیری، یكی از طلبه‌های جهادی بانوان نیز در این نشست گفت: فعالیت‌های حوزه‌های علمیه بانوان به دلیل اینکه زیر مجموعه گروه‌های تحت پوشش حوزه علمیه آقایان هستند، مقداری کمرنگ است، از این‌رو برای افزایش انگیزه بانوان طلاب در یک گروه جهادی ثبت شده فعالیت مستقل داشته باشند.

انتهای پیام
captcha