انتخابات اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس لغو شد / اعلام برنامه‌های ماه رمضان
کد خبر: 3963029
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

انتخابات اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس لغو شد / اعلام برنامه‌های ماه رمضان

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس از لغو انتخابات این اتحادیه كه قرار بود فردا برگزار شود، به‌دلیل وضعیت قرمز شیوع كرونا در این استان خبر داد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از لغو برگزاری انتخابات این اتحادیه خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا بود كه این انتخابات در تاریخ 19 فروردین‌ماه در شیراز برگزار شود اما به‌دلیل وضعیت قرمز شیوع كرونا و با توجه به نظر ستاد مدیریت كرونا استان این انتخابات لغو شد.

وی افزود: متأسفانه وضعیت شیوع كرونا در استان فارس مناسب نیست و به‌ همین دلیل فعلاً نمی‌توانیم تاریخ بعدی را برای برگزاری این انتخابات اعلام كنیم.

اسلامی در ادامه به برنامه‌ریزی‌های این اتحادیه برای ایام ماه مبارک رمضان اشاره كرد و گفت: پویشی در ماه مبارک رمضان با عنوان «هر خانواده، یک محفل قرآنی» را برگزار خواهیم كرد تا خانواده‌ها به موضوعات قرآنی تشویق شوند.

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس ادامه داد: به كسانی كه عكس یا كلیپ سه دقیقه‌ای از محفل قرآنی خانواده خود از طریق فضای مجازی برای ما ارسال كنند، با نظر هیئت‌ داوران به برترین‌ها جوایزی اهدا خواهد شد.

وی در خصوص برپایی محافل قرآنی نیز گفت: شورای قرآن و عترت استان فارس سه طرح شاخص از جمله محافل قرآنی مجازی را برای ماه مبارک رمضان تصویب كرده است كه تشكل‌های قرآنی فارس هم به‌منظور ایجاد انسجام و هم‌افزایی در اجرای این برنامه‌ها همكاری خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha