امدادگران فارس به یاری بیماران نیازمند خون شتافتند
کد خبر: 3963508
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷

امدادگران فارس به یاری بیماران نیازمند خون شتافتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس همراه با جمعی از معاونان و مدیران کارکنان ستادی این جمعیت با حضور در پایگاه انتقال خون به‌صورت داوطلبانه به بیماران نیازمند خون اهدا کردند.

به گزارش ایکنا از فارس، در پی کاهش شدید ذخایر خونی استان فارس و نیاز مبرم بیماران خاص به این ذخایر، حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس همراه با جمعی از معاونان و مدیران کارکنان ستادی این جمعیت امروز، 21 فروردین‌ماه با حضور در پایگاه انتقال خون به‌صورت داوطلبانه به بیماران نیازمند خون اهدا کردند.

وی ضمن شرکت در طرح حمایت ماندگار و اهدای خون سالم به بیماران نیازمند، با ترابی، مدیرکل انتقال خون استان فارس هم دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل انتقال خون استان فارس در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرهنگ‌ساز مدیر عامل و اعضای شورای معاونین، این اقدام را فرصت مناسبی برای ترویج و تبلیغ فرهنگ اهدای خون به بیماران به عنوان اهدای زندگی توصیف کرد.

بنا بر این گزارش، جمعیت هلال احمر و انتقال خون استان فارس در سال 99 و در راستای توسعه همکاری های دو جانبه، تفاهم‌نامه مشترک امضا کردند که در آن علاوه بر تعهد جمعیت هلال احمر برای تأمین سرانه مشخص اهدای خون توسط اعضا و داوطلبان به‌صورت سالانه، بیش از 250 عضو داوطلب جمعیت جهت دریافت آموزش‌های مربوط به خون‌گیری و همکاری داوطلبانه با انتقال خون به این اداره‌کل معرفی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha